آوای جنوب

فاز دوم کمربندی پروژه به کُما رفته گچساران/ چه کسی پاسخگو است

سالهای سال است از کلنگ‌زنی پروژه جاده کمربندی گچساران می‌گذرد اما متاسفانه بنا بر دلایلی کار این پروژه مهم اکنون راکد و رو به تعطیلی رفته است.
آوای جنوب
سالهای سال است از کلنگ‌زنی پروژه جاده کمربندی گچساران می‌گذرد اما متاسفانه بنا بر دلایلی کار این پروژه مهم اکنون راکد و رو به تعطیلی رفته است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، از آنجا که شهرستان گچساران به عنوان شاه راه و محور مواصلاتی دیگر استان‌ها به شمار می‌رود اما متاسفانه شاهد هستیم پروژه‌ای که در سال ۹۱  که با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی فاز دوم کمربندی گچساران کلنگ‌زنی شد هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

پروژه‌ای که می‎‌تواند نقش بسزایی در منطقه و استان داشته باشد سالها به دلیل معارضین پیشرفتی نداشته است.

فاز دوم پروژه کمربندی جاده گچساران به طول ۷ کیلومتر قرار بود ابتدای جاده آب‌شیرین را به تقاطع بهشت‌زهرا متصل کند که متاسفانه این کار تاکنون سرانجامی نداشته و پروژه به کما رفته است.

و این در حالی است که پروژه باید در اولویت کاری قرار می‌گرفت، اما متاسفانه بنا بر دلایلی کار این پروژه مهم اکنون راکد  و رو به تعطیلی رفته است.

صاحبان زمین‌های در مسیر این جاده نیز مطالباتشان پرداخت نشده است و آنها نیز مطالبات خود را می‌خواهند و طلب‌کار هستند.

 به گزارش خبرنگار ما ، صاحبان زمین‌ها که در مسیر این کمربندی قرار گرفته‌اند بیش از ۲ میلیارد تومان مطالبه دارند این در حالی است که امسال قرار است مبلغ یک میلیارد تومان برای معارضین و صاحبان زمین‌های کمربندی اختصاص بگیرید که تا کنون هیچ ابلاغی به راه و شهرسازی شهرستان نشده است.

از سوی دیگر با به اتمام نرسیدن این پروژه روزانه شاهد آن هستیم که خودروهای سنگین برای تردد از مرکز شهر عبور می‌کنند این در حالی است که خطراتی را برای شهروندان گچسارانی به همراه دارد.

گزارش/ سمیرا نصاری

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قلو گفت:

    شتردرخواب بیند پمبه دانه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president