آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زمینه اشتغال جویندگان کار فراهم شود/ نگرش قومی و قبیله‌ای آفت بزرگ کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگرش قومی و قبیله‌ای و تمرکز برای رشد یک منطقه و محروم ماندن مناطق دیگر آفت بزرگ این استان است که باید رفع شود.
آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگرش قومی و قبیله‌ای و تمرکز برای رشد یک منطقه و محروم ماندن مناطق دیگر آفت بزرگ این استان است که باید رفع شود.

علی‌محمد احمدی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و تعاون به عنوان محور اصلی حرکت و موتور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجموعه تامین اجتماعی، بیمه‌ها و بانک‌ها و زیر مجموعه‌های کار و تعاون نقش بسزایی در توانمندسازی کاری، فکری، ایجاد رفاه اجتماعی، معیشت و اشتغال مردم دارند.

وی بر حمایت همه جانبه از بخش کار، تولید و اشتغال در استان تأکید کرد و گفت: کارگران و بازنشستگان مورد حمایت قرار گیرند و حقوق آنها نیز به موقع پرداخت شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دنبال توازن در استان باشیم گفت: همه مجموعه استان برای توسعه و پیشرفت تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنیم.

 احمدی اضافه کرد: شرایط و منابع دولت محدود است و از سوی دیگر جمعیت بیکار توقع ایجاد اشتغال را از دولت دارند که با برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فضا برای ایجاد اشتغال، کار و تولید در  استان فراهم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمینه حضور افراد توانمند، متخصص، کارآفرین و متعهد که برای مردم برنامه، کار و فرصت تولید و اشتغال ایجاد کنند فراهم شود و با استفاده از مدیریت‌ها و استعدادهای برتر برای پیشرفت و رفاه اقتصادی، بهبود وضعیت و معیشت مردم گام برداشته شود.

وی یادآور شد: در یک بازده زمانی مناسب شاهد آغاز فعالیت دولت دوازدهم، برنامه پنجم توسعه، آمایش سرزمین، برنامه پنج ساله استانی، روشن بودن افق ۱۴۰۰ و معین بودن راهبردها با ۸ راهکار و اقدام هستیم که دستگاه‌ها و مدیران عملکرد خود را با این برنامه‌ها محک بزنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود نگرش قومی و قبیله‌ای در کهگیلویه و بویراحمد را آفت جدی در این استان دانست و عنوان کرد: نگرش قومی و قبیله‌ای و تمرکز برای رشد یک منطقه و محروم ماندن مناطق دیگر آفت بزرگ این استان است که باید رفع شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president