آوای جنوب

زینل زاده: ۹ میلیارد تومان بدهی نیست بلکه گامی به پیش است/ خوشحالم که در اوج کاری خود خدمتم را به پایان رساندم+تصاویر

سید ناصر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری و تکریم و معارفه شهردار دوگنبدان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، مسوولان استانی و شهرستانی برگزارشد با بیان اینکه شهرداری دوگنبدان با بدهی ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی پنجم تحویل داده شده است،اظهار کرد: امروز شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان با این بدهی سکان شهرداری را در دست گرفته‌اند.
مراسم تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید شهر گچساران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ،معاون عمرانی استاندارکهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و محلی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب ،در مراسمی و با حضور امام جمعه گچساران، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم  گچساران و باشت درمجلس ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران، فرماندار گچساران و اعضای شورای اداری این شهرستان، شهردار گچساران معرفی شد.

پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت:در شهرستان گچساران ۸۰ درصد جمعیت شهری و ۲۰ درصد جمعیت روستایی هستند.در ابتدای دولت یازدهم شهرداری‌ها در حال ورشکسته شدن و تجمع کارگران بودیم اما دولت اقدامات خوبی انجام داد و وضعیت شهرداری‌ها بهتر شد.

وی افزود:در سال ۹۲ کل بودجه ۱۷شهرداری استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۲ میلیارد تومان بوده که امسال نیز این رقم به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در دو سال گذشته تخصیص اعتبار به شهرداری‌های رشد ۱۸/۵ درصد داشته است، تصریح کرد: از سال ۹۲ تا کنون این بودجه در گچساران ۲۵۴ درصد رشد داشته و نتیجه این افزایش بودجه تغییرات صورت گرفته در سطح شهر دوگنبدان است.

نیک اقبالی با اشاره به نامگذاری سال‌ها به اقتصاد مقاومتی گفت: اولین کسانی که در بین مدیران استان برنامه اقتصاد مقاومتی را اجرا کردند شهرداری‌ها بودند.

این مسوول با بیان اینکه اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری دوگنبدان حاشیه‌هایی را نیز در بر داشت، ابراز کرد:  این افزایش اعتبار در زمینه ساخت و بهسازی بافت فرسوده دوگنبدان که به عنوان پایلوت کشوری شناخته خواهد شد، پرداخت می‌شود.

نیک اقبالی با بیان اینکه متاسفانه در جاهایی دلسوزیی‌‌های برخی از اعضای شورا موجب می‌شود که برایشان پرونده تشکیل شد و رای برای آنها صادر شود، خاطرنشان کرد:  متاسفانه در چهار سال گذشته چالش‌هایی بین اعضای شورا و شهرداری‌ها بود اما در شهر گچساران شاهد تعاملات خوب اعضای شورا و شهردار بودیم.

وی با بیان اینکه نظام ما نظام دموکراسی است و این تغییر و تحولات امری عادی است، گفت: از زحمات زینل‌زاده شهردار سابق دوگنبدان قدردانی می کنم و زینل‌زاده یکی از شهرداران خوب ما بودند که تعامل خوبی با مجموعه استانداری داشت.

اردلان زینل زاده شهردار سابق گچساران نیز درادامه  با اشاره به خدماتی که در دوران خدمتش صورت گرفته بود، افزود: این خدمات تعاملی میان شهردار و اعضای شورای اسلامی دور گذشته بوده که در این شهر صورت گرفته است .از خادمی استاندار یاد کنیم که برای من اسوه اخلاق بود.

وی ادامه داد: هر چند در گذشته اختلاف نظرهایی وجود داشت اما همه دیدگاهشان برای توسعه شهری بود.

شهردار سابق گچساران درادامه با اشاره به بحث بدهی ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی شهرداری گفت: در پایان سال به تناسب که دستگاه های اجرایی کار می کنند پول داده می شود و از اول سال کارمان را شروع کردیم و در قرار دادها قید کرده ایم که پرداخت ها در پایان سال صورت می گیرد.

وی افزود: این مبلغ بیش از ۹ میلیارد تومان بدهی نیست بلکه گامی به پیش است و تمامی پرداخت ها به پرسنل بهتر از هر دوره پرداخت شده است و جا دارد از مسئولان نفت و گاز گچساران که در این مدت همکاری خوبی داشتند تقدیر و تشکر کنم.

زینل زاده با اشاره به آقای ظفری شهردار جدید ،گفت:ایشان از نیروهای جوان هستند که در بحث تجربه حتما از مشاوران مصلحی استفاده خواهند کرد.

شهردار سابق گچساران ابراز کرد: قانون مندی در این دوران سخت است اما منافع این سخت گیریها به منافع شهروندان می رسد.

وی بیان کرد: در این مدت کار بدون حاشیه انجام شد و از همکاران خوبم که در این دوره همکاری خوبی با من داشتند و دست آن نیروی خدماتی را می بوسم .

زینل زاده با بیان اینکه نقش شهردار در مدیریت شهرداری بی بدیل است،اظهارکرد: مدیریت شهری سکان آن در دست شهردار است و خوشبختانه با پیکری که وجود داشت در سال جدید منابع مالی خواهد آمد و اعتباری در حدود ۳۰ میلیارد تومان خواهد آمد و نزدیک به ۶۳ میلیارد تومان شهرداری موافقت نامه هایی را می تواند امضا کند.

شهردار سابق خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته مبلغ ۳۵ میلیارد تومان تخصیص داشتیم و مبلغ ۵ میلیارد نیز با پیگیری نماینده بود که در چهار سال گذشته مبلغ ۴۰ میلیارد تومان و امسال نیز به تنهایی ۶۳ میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: خوشحالم که در اوج کاری خود خدمتم را به پایان رساندم و با حضور اعضای جدید شورا دوگانگی میان من و اعضا وجود داشت و ماندن من بر مسند شهرداری به نفع شهروندان نبود.هر آن چه که ما تا کنون می دانستیم و داریم برای توسعه شهری در این شهر انجام گرفت.

برچسب‌ها:
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president