آوای جنوب

توصیه‌های آیت‌الله ملک‌حسینی به استاندار:

تصمیم گیرنده قاطع شخص خودتان باشید/برخی برای نام خود در استان‌ها تنش ایجاد می‌‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمداز استاندار جدید خواست تا پس از درک دقیق نیازهای استان تصمیم گیرنده قاطع شخص استاندار باشد و با عزم جدی مشکلات استان را برطرف کند.
آوای جنوب
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمداز استاندار جدید خواست تا پس از درک دقیق نیازهای استان تصمیم گیرنده قاطع شخص استاندار باشد و با عزم جدی مشکلات استان را برطرف کند.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با تبریک این انتصاب و با قدردانی از زحمات موسی خادمی استاندار سابق اظهار کرد: به استانی آمده‌اید که باید شناخت کاملتری به استان داشته باشید و عمق شناخت شما می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها برای آینده مفید باشد.

وی با بیان این که به استانی آمده‌اید که مردان بزرگی داشته است، افزود: قهر این مردم همیشه در برابر حاکمیت ستمگران و مهر آن‌ها برای حاکمان دینی بوده، استان خون‌های زیادی داده و افراد زیادی جانباز و آزاده شده‌اند.

این استاد حوزه علمیه افزود: اگر خدمت‌های انقلاب را با گذشته بسنجیم بیشترین خدمات را انقلاب کرده و عمق محرومیت آن قدر زیاد بوده که هر چه ریخته می‌شود هنوز محرومیت‌ها پر نشده و امروز استانی نابرخوردار است هر چند که جمهوری اسلامی خدمات زیادی به آن ارائه کرده است.

این مسوول گفت: این استان انسان‌های بزرگی را تربیت کرده که در کشور می‌درخشند و البته محرومیت آن هم جای درد دارد و استانی است که باید برای رفع محرمیت‌ها به ضورت ویژه تلاش شود.

وی در ادامه با بیان این که جای افتخار نیست که دائم از منابع بگوییم افزود: این‌ها منابع طبیعی است و خدا داده که باید شکر آن‌ها را کنیم و مهم‌ترین منبع که باید به آن افتخار کنیم منابع انسانی توسعه یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان که نیازمند کار و تلاش و عزم و برنامه دقیق هستیم تا به سوی توسعه گام برداریم تصریح کرد: دیگران تلاش‌هایی کردند که نباید ناسپاسی نسبت به تلاش‌های گذشته داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این که هر کس مسوولیتی گرفت ادعا کرد که ویرانه‌ای تحویل گرفته است افزود: هر کس به اندازه خودش خدمت کرده است.

وی با بیان این که در برابر خطاها و سهل عمل کردن‌ها و با مخالف آرمان‌ها عمل کردن نباید یک  نوع واکنش نشان داد افزود: باید در مقابل هر یک از این کارها به تناسب آن‌ها برخورد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه افزود: امیدوارم با مطالعه دقیق و عمیقی که خواهید داشت و از مشاوران امینی که استفاده می‌کنید مشکلات استان را برطرف کنید.

این استاد حوزه‌های علمیه در ادامه با بیان این که اقدامات در استان باید بر اساس مصلحت‌ها باشد تا بر اساس منافع تصریح کرد: اگر نگاه بر اساس مصلحت‌ها باشد کلان‌نگری مورد توجه قرار می‌گیرد و لذا اگر حرکت‌ها بر اساس منافع باشد رشدها کاریکاتوری می‌شوند که گاه سر از بدن بزرگتر می‌شود و اگر حرکت‌ها بر اساس منافع باشد رشد یک مکان به محرومیت مکان دیگر منجر می‌شود چرا که حرکت انجام شده نامتوازن استت.

وی افزود: اگر حرکت‌ها بر اساس مصلحت‌ها باشد نیازهای انسانی دیده می‌شود و اتفاقات مثبت رخ خواهد داد.

ملک‌حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود به تنش‌های سیاس رایج در کشور اشاره کرد و گفت: هر چند مناطقی مثل استان ما و ایلام و حواشی زاگرس سیاسی هستند اما فتنه‌گر نیستند.

وی گفت: باید افرادی را که به استان‌ها سفر می‌کنند تا با تنش نامی برای خود درست کنند مدیریت کرد.

ملک‌حسینی افزود: این‌ها افرادی هستند که به دنبال کسب آبروی مفت سیاسی برای خود بوده و سپس با چنین ژست‌هایی در لیستی قرار بگیرند و به جایی برسند.

نماینده ولی‌فقیه همچنین از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا در زمینه برخی موضوعات فرهنگی مثل موسیقی توجه بیشتری شود.

وی از استاندار جدید خواست تا پس از درک دقیق نیازهای استان تصمیم گیرنده قاطع شخص استاندار باشد و با عزم جدی مشکلات استان را برطرف کند.

ملک‌حسینی افزود: اگر این‌گونه شد هم مردم و هم افرادی که ممکن است اکنون از شما گله‌مند شوند در آینده سپاس‌گذار این اقدام شما می شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president