آوای جنوب

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در گچساران+ تصاویر

سرهنگ جهانگیر انصاری عصر امروز در رژه نیروهای مسلح با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت آغاز ماه محرم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تهدیدهای فراوان با داشتن رهبری بسیار مقتدر در امنیت کامل به سر می‌برد.
آوای جنوب
به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در گچساران برگزار شد.
جمهوری اسلامی با داشتن رهبری مقتدر در امنیت کامل به سر می‌برد/ایران با تقدیم ۱۷ هزار شهید بزرگترین قربانی تروریسم است
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تهدیدهای فراوان با داشتن رهبری بسیار مقتدر در امنیت کامل به سر می‌برد.

سرهنگ جهانگیر انصاری عصر امروز در رژه نیروهای مسلح با گرامی‌داشت  هفته دفاع مقدس و تسلیت آغاز ماه محرم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تهدیدهای فراوان با داشتن رهبری بسیار مقتدر در امنیت کامل به سر می‌برد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۸۰۸ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلام کرده است افزود: از این تعداد ۳۶۰ شهید متعلق به گچساران است.

انصاری با بیان اینکه  طولانی‌ترین نبرد کلاسیک پیش از جنگ ویتنام، جنگ هشت سال دفاع مقدس بود که این جنگ را ایران تجربه کرده است، افزود: بعد از جنگ جهانی دوم به مدت هشت سال حماسه‌سازی در ان دوران پر پیچ و خم موجب شد که هزاران شهید و جانباز را به این انقلاب هدیه کنیم.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران  به رهبری امام خمینی (ره) تازه به حکومت شاهنشاهی پایان داده بود که آمریکا جنگ هشت ساله را راه انداخت.

انصاری بیان کرد: در آن زمان آمریکا با مجهزترین ماشین جنگی روز با بیش از ۴۰ کشور دنیا حزب بعث را پشتیبانی کرد اما در این هشت سال نتوانستند شکست را بر ملت ایران تحمیل کنند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  اذعان کرد: مردم ولایت‌مدار این کشور نسبت به دین و مذهب خود متعصب هستند.

انصاری با اشاره به متقارن شدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان در این ایام در زمینه جنگ نرم، جنگ هوشمندانه، اقتصادی و دیگر سناریوهای مختلف به کار گرفته شده که در این جنگ موفق نشده‌اند.

وی  با اشاره به اینکه آمریکا  سناریوهای مختلف علیه نظام اسلامی را به کار گرفته‌ است بیان کرد: همه مردم اعم از  پیر، جوان و کودک با امام حسین(ع) عهد و پیمان بسته‌اند و همین موضوع سناریوهای دشمن را با شکست مواجه خواهد کرد.

انصاری با بیان اینکه امثال شهید حججی در راه خود ثابت قدم هستند و مظلومانه به شهادت می‌رسند ابراز کرد: این افراد هدیه‌ای برای امام حسین (ع) هستند که این چنین حماسه‌ای را می‌آفرینند که این چنین حماسه‌ها برگرفته از این فرهنگ  عاشورایی است.

انصاری افزود: وقتی شهید حججی به اسارت دشمن در می‌آید با صلابت طوری در برابر دوربین‌ها قرار می‌گیرد که ترس بر تن داعشی‌ها می‌اندازد و وقتی سر از بدن جدا می‌شود در برابر نیزه‌ها لبخند می‌زند.

وی با بیان اینکه همه ما باور داریم که این انقلاب و نظام استمرار انقلاب جهانی امام حسین (ع) است، اذعان کرد: این انقلاب تنها در ایران نمی‌گنجد بلکه بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان برگرفته از این راه و مسیر است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استکبار جهان سناریوهای مختلفی را علیه نظام اسلامی طراحی کرده‌اند، بیان کرد: امروز بعد از ۳۸ سال خط نبرد ما از ساحل اروند به ساحل مدیترانه تغییر یافته است.

انصاری با بیان اینکه مگر آمریکا میز مذاکره را پیشنهاد نداده‌اند، بیان کرد: آمریکا مگر برجام را نپذیرفته که اکنون نسبت به این تعهد بین‌المللی  خلف وعده کرده است.

انصاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تقدیم ۱۷ هزار شهید یکی از قربانیان ترور است, عنوان کرد: آمریکایی‌ها همان‌هایی است که گروه‌های تروریستی مانند القاعده، تکفیری‌ها، طالبان و داعشی‌ها را تشکیل داده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آزمایش سومین موشک با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر خاطرنشان کرد: برخی مواقع مذاکره و  صلح با سردمداران آمریکا به صلاح نیست.

وی افزود: مگر آمریکا بر این کشور ظلم نکرده، مگر سرمایه ایران را به تاراج نبرده‌اند آزموده را آزمودن خطا است.

انصاری با اشاره به فرمایشات امام رحل گفت: دوستی با آمریکا مانند دوستی گرگ با میش است.

انصاری با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس حتی ایران یک سیم خاردار هم نداشت، تصریح کرد: آمریکا در حال حاضر می‌داند که ایران به تمام تجهیزات مجهز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یک بار دیگر در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با امام راحل، شهدا و رهبری بیعت می‌بندیم که در استمرار این راه ثابت قدم باشیم و غفلت نکنیم.

عصر امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه بزرگ نیروهای مسلح با هدف نمایش اقتدار نیروهای مسلح و با حضور فرماندهان سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان شهرستانی و استانی و جمعی از مردم در گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president