آوای جنوب

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران:

اجرای ۱۰ پروژه عمرانی بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های گچساران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران از اجرای ۱۰ پروژه عمرانی بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های این شهرستان خبر داد.
آوای جنوب
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران از اجرای ۱۰ پروژه عمرانی بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های این شهرستان خبر داد.

فرزین بهمنی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران از پروژه‌های عمرانی که در بقاع متبرکه، مساجد  و حسینیه‌های شهرستان گچساران در چهار سال گذشته صورت گرفته خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران اظهار کرد: تکمیل و نازک‌کاری زائر سرای امامزاده اسماعیل (ع) موگ به مبلغ ۶۰ میلیون تومان و محوطه‌سازی و اجرای سکوبندی و آلاچیق، ایجاد فضای سبز جهت رفاه حال زائرین، اتمام کاشی کاری داخل حرم، اتمام سنگ فرش کف و بدنه حرم و شروع عملیات کاشی کاری سردرب ورودی امامزاده، تعمیر و مرمت و ایزوگام گنبد امامزاده اسماعیل (ع) در روستای چهاربیشه به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین محوطه‌سازی و اجرای پل دسترسی و اتمام فونداسیون تا مرحله نصب بیس پلیت با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و علم نمودن ستون‌های امامزاده شاه ابوطالب (ع) در روستای باباکلان به مبلغ ۷۰ میلیون تومان و همچنین سنگ فرش کف و بدنه حرم، احداث سرویس‌های بهداشتی و سکوبندی محوطه و اتمام کاشی کاری سر درب ورودی در ضلع جنوبی امامزاده قطب الدین (ع) خیرآباد به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

بهمنی با اشاره به امامزاده یعقوب (ع) در روستای دیل گفت: شروع عملیات عمرانی امامزاده با زیربنای ۱۳۰ متر مربع تا مرحله اتمام اجرای فونداسیون و نصب بیس پلیت به مبلغ ۶۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های عمرانی اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در بقاع متبرکه این شهرستان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران اذعان کرد: همچنین نصب کاسه داخلی گنبد امام‌زاده سید محمد(ع) در روستای انجیر سیاه، اتمام عملیات سفت‌کاری و دیوار چینی و نصب درب و پنجره و اجرای سقف سبک به مبلغ ۸۰ میلیون تومان و شروع عملیات عمرانی تا اتمام پی‌کنی و اتمام فونداسیون تا نصب بیس پلیت امامزاده شاه نجم‌الدین(ع) در روستای باباکلان به مبلغ ۵۰میلیون تومان از دیگر پروژه‌های عمرانی این اداره است که صورت گرفته است.

وی ادامه داد: محوطه سازی ورودی امامزاده شاهزاده محمد در روستای پشکان، آبرسانی، سنگ فرش کف و بدنه و سفیدکاری و نازک کاری این امامزاده به مبلغ ۳۰ میلیون تومان و همچنین اتمام پی‌کنی و فونداسیون تا مرحله نصب بیس پلیت با زیربنای ۲۲۰ متر مربع امامزاده حیات داوود محمد آباد در روستای لیشتر به مبلغ  ۸۰ میلیون تومان است.

بهمنی در ادامه به مساجد و حسینیه‌های این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: تعمیر و مرمت و تکمیل و بازسازی و نوسازی و نظارت بر ساخت و ساز تعداد ۱۱۵ باب مسجد و حسینیه و تشویق افراد خیر به وقف اراضی جهت احداث اماکن مذهبی که در این زمینه کل مبلغ هزینه شده در بخش اعتبارات تملک دارایی ۳۵۰ میلیون تومان و همچنین پیگیری و جذب بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از طریق قرارگاه قرب کوثر سپاه جهت مساجد شهرستان صورت گرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باوي گفت:

    بهمنی جان غرق در پروژه های عمرانی هستی و حواست باشه غرق در مادیات نشوی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president