آوای جنوب

پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب این استان خبر داد.
آوای جنوب
معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته طی چهار سال اخیر برای در جهت پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان این شرکت اظهار کرد: در این مدت کلیه مطالبات کارکنان رسمی، قراردادی و خدماتی شرکت آب و فاضلاب استان پرداخت شد.

غلامرضا عباسی از پرداخت به موقع مطالبات بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های موثر این شرکت طی سال‌های اخیر یاد کرد و افزود: از سال  ۹۲ تا کنون بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان  شرکت آب و فاضلاب استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان پرداختی به تناسب تعداد بازنشستگان شرکت بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد:  یکی از دغدغه‌های اصلی بازنشستگان شرکت، عدم پرداخت به موقع و کامل  حق بازنشستگی آنها بود که با تدابیر بکار  گرفته تلاش شد تا این دغدغه  بازنشستگان نیز برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری نیز تسویه کامل طلب بازنشستگان فعلی پرداخت خواهد شود  و تا پایان سال جاری نیز تعداد دیگری از نیز بازنشسته جدید اضافه خواهد شد که بخش دیگری از  مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president