آوای جنوب

سی‌و‌یکمین همایش امامزاده میرسالار(ع) با حضور مردم و مسؤولان برگزار شد+تصاویر

با حضور مسؤولان، مدیرکل اوقاف سی‌ و یکمین سمینار امامزاده میرسالار(ع) در حرم مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم برگزار شد.
آوای جنوب
با حضور مسؤولان، مدیرکل اوقاف سی‌ و یکمین سمینار امامزاده میرسالار(ع) در حرم مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم برگزار شد.

عصر امروز با حضور مردم و مسؤولان همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان جهت زائرسرای این امامزاده واجب التعظیم بدهکار هستیم، گفت: اعتبارات دولتی در این راستا محدود است.

وی ضمن تقدیر از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما به جهت پوشش رسانه‌ای همایش ادوار مختلف در سالهای گذشته و امسال گفت: از هیأت امناء انتظار می‌رود برای باشکوه‌تر برگزار شدن این همایش، تلاش بیشتری شود.

جنتی‌پور با اشاره به روز مباهله گفت: روز مباهله یعنی روز خانواده مقدس و ارزشمند، که به دنبال آین یک آیه قرانی در وصف این روز آمده است.

جنتی‌پور در ادامه بیان کرد: در راستای تکمیل امکانات این امامزاده از مردم این منطقه انتظار همکاری و مساعدت بیشتری می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه، اعتبارات تخصیصی داده شده به مکان مذهبی امامزاده‌ها بسیار ناچیز است، تصریح کرد:  تنها نهادی که در سال گذشته همه اعتبارات جذب شده را کار کرده و اجازه بازگشت نداد؛ اداره اوقاف و امور خیریه استان بوده است.

جنتی‌پور با بیان اینکه در خصوص امامزادگان استان با تاجگردون رایزنی شد، گفت: سال گذشته آقای تاجگردون توانست بیش از ۲ میلیارد تومان برای امامزادگان، از محل نفت جذب کند.

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه متاسفانه کهگیلویه از محل اعتبارات نفت امکان جذب اعتبار ندارد، گفت: متاسفانه این محرومیت به دیگر عرصه‌های محرومیت کهگیلویه، اضافه است.

وی متذکر شد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند این همایش برگزار شده تا جایگاه امامزاده میرسالار(ع) که یکی از امامزادگان استان است بیشتر شناخته شود و ما هم مبنای فرهنگی را رئوس برنامه قرار دادیم و این امامزادگان نقش اساسی را در فرهنگ دینی مردم دارند.

علی پوزش فرماندار کهگیلویه در این همایش با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش‌ها و تاثیر بسزای آنان در حوزه فرهنگ جامعه، گفت: امامزادگان احیاگر سعادت ما هستند.

وی با اشاره به انتظار هیأت امناء امامزاده میرسالار(ع) برای مساعدت به این امام‌زاده گفت: اعتبارات دولت محدود است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president