آوای جنوب

مدیر آموزش و پرورش گچساران

شهید حججی ادامه دهنده راه شهید فهمیده است/اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس گچساران با رنگ و بوی عاشورایی

مدیر آموزش و پرورش گچساران از اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس با رنگ و بوی عاشورایی خبر داد.
آوای جنوب

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران اظهار کرد: پیوند ماه محرم، هفته آموزش و پرورش و دفاع مقدس را در سال تحصیلی جدید به فال نیک می‌گیریم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه امروز شهید حججی محصول آموزش و پرورش و ادامه دهنده راه دفاع مقدس است گفت: خط مقابل آنها همانهایی هستند که در کربلا در مقابل امام حسین(ع) و یارانش ایستادند.

وی با یادآوری ایثارگری شهید فهمیده در ۱۳ سالگی و نقش و ایثارگری او در دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز شهید حججی ادامه دهنده راه شهید فهمیده است این‌ها سند افتخاری برای آموزش و پرورش است و چه زیبا مقام معظم رهبری درباره شهید حججی فرمودند.

پورالحسینی با تبریک هفته آغاز سال تحصیلی که متقارن با هفته دفاع مقدس و ماه محرم است گفت: امیدواریم بتوانیم دانش‌آموزانی همچون شهید حججی را تربیت کنیم که اگر چنین کردیم موفق هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران در این چند سال در زمینه‌های مختلفی در استان نمونه و برتر بوده است اذعان کرد: مفتخریم که در روزهای گذشته در زمینه راهیان نور و شهدا لوح تقدیری از سوی سردار فضلی دریافت کردیم.

پورالحسینی با اشاره آغاز جشن شکوفه‌ها در سال تحصیلی جدید عنوان کرد:  امسال نیز تعداد دو هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز برای برگزاری جشن شکوفه‌ها در روز ۲۹ شهریور ماه در دبستان آسیه آماده می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن غنچه‌ها برای نوآموزان پیش دبستانی گفت: امسال نیز برای یک هزار و ۱۰۰ نوآموز جشن غنچه‌ها در روز ۲۹ شهریور ماه در دبستان غیردولتی علوی برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس در روز ۳۱ شهریورماه خاطرنشان کرد: امسال نیز جشن بازگشایی مدارس برای ۲۲ هزار دانش‌آموز در دبیرستان شهید جهان‌آرا برگزار خواهد شد.

پورالحسینی در ادامه به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی اشاره و عنوان کرد: این نمایشگاه نیز در دبیرستان شاهد به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از نخبگان علمی، فرهنگی دانش‌آموزی و مسوولان شهرستانی دعوت و از بازنشستگان فرهنگی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

پورالحسینی با بیان اینکه روز ۲۵ شهریور روز تکریم خانواده و بازنشستگان است، تصریح کرد: روز ۲۷ شهریور ماه روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت شهریار در تقویم به ثبت رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به رشادت آتش نشانان کشورمان در حادثه پلاسکو تهران و روز هفتم مهرماه به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی این روز را در مدارس این شهرستان گرامی خواهیم داشت.

وی با تقدیر و تشکر از امام جمعه شهرستان گچساران و روحانیت در خصوص همکاری با آموزش و پرورش در راستای برپایی اقامه نماز گفت: ایشان پا به پای آموزش و پرورش در زمینه‌های فرهنگی همکاری داشته است.

پورالحسینی در پایان از تمامی دستگاه‌های دولتی و مدیران و در راس آن فرماندار در راستای همکاری با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کردو افزود: با توجه به ایام ماه محرم تمامی مراسمات در این ایام چهره عاشورایی خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president