آوای جنوب

استاندار جدید تعامل‌گراست اما تعارفی با مدیران کم‌کار و ضعیف ندارد/پیگیری و جدیت دو خصیصه احمدی/فردی که انتظار تندروی سیاسی از وی نمی‌رود

مهم‌ترین موضوعی که مورد سؤال واقع شد گرایش سیاسی احمدی استاندار جدید استان بود که بنا به اظهارات افراد مطلع وی هرگز شخصیت تندرو در خطوط سیاسی ندارد و کاملا اعتدالی عمل می‌کند و گرایش خاص سیاسی ندارد.
آوای جنوب
مهم‌ترین موضوعی که مورد سؤال واقع شد گرایش سیاسی احمدی استاندار جدید استان بود که بنا به اظهارات افراد مطلع وی هرگز شخصیت تندرو در خطوط سیاسی ندارد و کاملا اعتدالی عمل می‌کند و گرایش خاص سیاسی ندارد.

پس از خبر انتصاب علی‌محمد احمدی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با هر زحمتی که بود شماره‌ تلفن همراه وی را به دست آوردیم اما نتوانستیم با ایشان ارتباط برقرار کنیم و حق را نیز به آقای احمدی می‌دهیم چرا که این روزها مشغله فراوانی دارد و هنوز ساعاتی بیشتر از تأیید وی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در هیأت دولت نگذشته است.

اما بیکار ننشستیم و بهتر دیدیم که وقتی دکتر احمدی با مشغله فراوان و ناشناس بودن ما جوابگو نیست به سراغ منابع آگاه و مطلع در ایلام زادگاه احمدی برویم و از خصوصیات استاندار جدید استان خودمان مطالبی را جویا شویم.

بر اساس این گزارش و با صحبتی که با برخی افراد مطلع در استان ایلام داشتیم از احمدی قبل از هر چیز به عنوان رزمنده هشت سال دفاع مقدس یاد شد که بر این اساس باید انتظار پایبندی وی به ارزش‌ها و اصول و مبانی انقلاب و دفاع مقدس را داشته باشیم.

مردمی بودن و گوش دادن به حرف مردم یکی دیگر از خصوصیاتی بود که از فحوای کلام منابع آگاه در ایلام در خصوص دکتر احمدی شنیدیم چرا که وی در دوره‌ای با رأی بالا نماینده مردم جنوب ایلام شده بود و در دوره‌ای هم که رأی نیاورده بود اختلاف رأی بسیار اندک بوده و همین نشان می‌دهد که احمدی در بین مردم جایگاه و پایگاه دارد.

موضوع مهم دیگری که از زبان افراد مطلع در خصوص استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد شنیدیم پایبندی وی به نظم و کار بود و بر همین اساس احمدی را باید بسیار جدی در کار دانست و به همین خاطر مدیران کم‌کار استان که شاید تعداد آن‌ها هم چندان کم نباشد از هم اکنون فکری به حال خود کنند.

پی‌گیری مطالبات مردم از دیگر خصوصیات احمدی از زبان افراد مطلع بود که همین خصیصه ممکن است برای برخی مدیرانی که پاسخگوی مطالبات مردم نبوده و نیستند چندان خوشایند نباشد.

و اما مهم‌ترین موضوعی که مورد سؤال واقع شد گرایش سیاسی احمدی استاندار جدید استان بود که بنا به اظهارات افراد مطلع وی هرگز شخصیت تندرو در خطوط  سیاسی ندارد و کاملا اعتدالی عمل می‌کند و گرایش خاص سیاسی ندارد.

فنی و عمرانی بودن یکی دیگر از خصوصیات استاندار جدید است و تخصصی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همه حوزه‌های اقتصادی به خصوص در حوزه بودجه دارد چرا که در کمیسیون بودجه نیز حضور اثرگذاری داشته است.

حال باید منتظر ماند و دید که احمدی تا چه اندازه بر این روش و سلوک در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مسؤول ارشد اجرایی مدیریت خواهد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president