آوای جنوب

صدور مجوز استخدام ۷۳۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد+جزئیات

رحیم استوار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم بزودی آزمون استخدام ۷۳۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

آوای جنوب
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز استخدام ۷۳۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

 

وی عنوان کرد: از این تعداد ۳۴۵ نفر برای بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ۳۲ نفر بیمارستان بی بی حکیمه، ۴۰ نفر بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت، ۹۳ نفر باقی مانده مجوز قبلی و ۱۸۰ نفر نیروی خدماتی شرکت پرستاری و عمومی استخدام می‌شود.

استوار با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای مورد نیاز حتی نیروهای شرکتی از طریق آزمون جذب می‌شود، افزود: در دوره مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حتی یک نیروی بدون ضابطه و رعایت قانون وارد سیستم دانشگاه نشد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت تمامی چارت‌های خالی دانشگاه بدون تصدی نباشد، ادامه داد: هم اکنون بدون نیروهای شرکتی-خدماتی ۶ هزار و ۱۵۰ نفر به صورت رسمی، پیمانی و قراردادی در این دانشگاه خدمت می‌کنند.

استوار ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۱۰ نرم افزار نقل و انتقالات و ۷ سایت تحت وب طراحی کردیم که سبب ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و کاهش ائتلاف وقت و هزینه شده است.

وی در واکنش به برخی حرف و حدیث‌ها در زمینه استخدام‌های شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: طی چند ماه اخیر حتی یک نیروی بدون ضابطه وارد سیستم بهداشت و درمان نشده و در برخی مواقع برخی مراکز برخی افراد را به عنوان نیروی روزمزد برای یک یا چند روز بکار می‌گیرند که برخی همین موارد را بزرگ نمایی می‌کنند.

آمادگی علوم پزشکی برای اتمام عملیات اجرایی ۸۰ پروژه عمرانی در سال آینده

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تامین اعتبار پیش بینی شده از محل استانی پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان، آمادگی داریم تمامی ۸۰ پروژه در دست اجرای این حوزه را تا سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

استوار با بیان اینکه برای به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی ۴۶ میلیارد تومان نیاز داریم، ادامه داد: ۸۰ پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۱۵ تا ۱۰۰ درصد در نقاط مختلف استان در دست اجرا بوده که از این تعداد ۳۳ پروژه بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت ابلاغ به موقع تخصیص‌ها تا دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان تعطیل نیست، بیان کرد: برخی پروژه‌ها عمر ۱۰ ساله دارند که بزودی عملیات اجرایی آن‌ها به اتمام می‌رسد.

استوار با بیان اینکه در برخی مواقع هزینه تجهیز یک مرکز درمانی بیش از هزینه ساخت ابنیه مورد نیاز آن مرکز است، تصریح کرد: اینکه برخی انتقاد می‌کنند بیمارستان گچساران افتتاح ولی هنوز خدمات ارائه نمی‌دهد بحث درستی نیست زیرا مراسم افتتاحیه مربوط به ساختمان مورد نیاز بوده و بزودی نیز تجهیز و خدمات به بیماران ارائه می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گلستان گلستانی گفت:

    باسلام
    خسته نباشید
    ثبت نام آزمون کی هست؟

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president