آوای جنوب

تشکیل تیم ویژه کارآگاهان برای دستگیری سارقان طلا فروشی گچساران/قاتلان در ملا عام اعدام خواهند شد

در نشست ستاد جرائم از تشکیل تیم ویژه کارآگاهان برای دستگیری سارقان طلا فروشی گچساران خبر داده شد.
آوای جنوب
در نشست ستاد جرائم از تشکیل تیم ویژه کارآگاهان برای دستگیری سارقان طلا فروشی گچساران خبر داده شد.

در حالی که در روزهای گذشته اتفاق ناگواری برای سه شهروند گچساران اتفاق افتاد قلب تمام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را جریحه‌دار کرد به گونه‌ای که همگان خواستار برخورد قاطع  و سریع دستگاه قضاء شده‌اند.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان ظهر امروز در نشستی که به منظور پیگیری حادثه سرقت مسلحانه از طلا فروشی گچساران رخ داد، اظهار کرد: سارقان طلا فروشی گچساران در محل حادثه جرم و در مقابل عموم مردم به دار مجازات آویخته خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی  و دستگاه امنیتی جامعه را برای مجرمین و قانون شکنان ناامن خواهد کرد، گفت: چنین ارازل و اوباشی هیچ زمانی در امنیت نخواهند بود.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حکم مجازات برای مخلان امنیت در کمترین زمان ممکن از سوی قضات و دستگاه قضا بدون هیچ‌گونه تخفیفی اجرا خواهد شد، افزود: در حال حاضر پرونده سرقت طلا فروشی گچساران به صورت ویژه در حال پیگیری است.

مزارعی در ادامه با بیان اینکه متخلفین و ارازل و اوباشی که موجب رعب و وحشت در جامعه می‌شوند، محارب هستند، خاطرنشان کرد: این افراد بر اساس حکم اسلام به دار آویخته خواهند شد.

وی با اشاره به سارقان طلافروشی گچساران عنوان کرد: این افراد در مقابل عموم مردم به دار آویخته خواهند شد.

در ادامه سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، اذعان کرد: در حال حاضر یک تیم ویژه متشکل از کارگاهان پلیس و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری سارقین طلا فروشی گچساران در حال انجام کار هستند.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته کارهای خوبی صورت گرفته که به زودی خبر شناسایی و دستگیری این افراد به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president