آوای جنوب

انتقاد شدید عدل هاشمی از مدیر کل بنیاد شهید/جناب موسوی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد را سیاسی کرده است

فقط در چارچوب استان مانده‌ایم و کوه دنا را نگاه می‌کنیم نمی‌دانیم آن طرف دنا هم دنیای دیگری هست و به همدیگر می‌پریم، بیایید اینگونه نباشیم و ایده‌های بزرگ بسازیم چرا که آدم‌های بزرگی هستیم.
آوای جنوب
نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: جناب موسوی بنیاد شهید استان را سیاسی کرده است وگرنه چرا مدیرکل بنیاد شهید یک بار در شهرستانی مثل چرام حضور پیدا نکند.

عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در نشست ساماندهی گلزار شهدا چرام با تاکید بر این مطلب که انسان رکی هستم و بنا بر صداقت است، اظهار کرد: بنیاد شهید از زمانی که سیاسی شد باید فاتحه آن را خواند، زمانی بنیاد شهید اختیاراتی داشت تصمیماتی می‌گرفت اما امروز احساس شرمندگی به ما دست می‌دهد که بودجه عمرانی بنیادشهید چرام ۵۲ میلیون تومان است.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: در صورتی که هزینه گلزار شهدای القچین فقط ۴۰ میلیون تومان است، با این مشکلاتی که این اداره با آن دست و پنجه نرم می‌کند چگونه می‌خواهیم در جهت رفع آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که بهتر است به جای دامن زدن به برخی مسائل، به رفع مشکلات مردم بپردازیم به برخی کارشکنی‌ها اظهار گلایه داشت و خاطرنشان کرد: وقتی در گلزار شهدای چرام و سرفاریاب حضور پیدا می‌کنم خجالت می‌کشم، اگر هیاهوها اجازه می‌داد، ۱۰ برابر کارهای گذشته کار انجام می‌دادیم.

هاشمی‌پور در ادامه به نقش موثر خیرین در منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه تاکنون ۱۱ میلیارد تومان در حوزه درمان و بهداشت، آموزش و ساختن مدارس خیر به منطقه آمده است، تصریح کرد: کسانی که تفکر خرچنگی دارند اجازه این ظرفیت‌ها را نمی‌دهند و گمان دارند همه مشکلات را دولت می‌تواند رفع کند.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه با تاکید بر اینکه با تک صدایی نمی‌توان کاری از پیش برد و باید یکپارچه و هم صدا گام برداشت، گفت:  از مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارم و از این به بعد هم صدایم بلند می‌شود، از سایت‌ها هم تقاضا دارم صدای مرا به آقای مدیرکل برسانند.

وی، افزود: محکم می‌گویم؛ جناب موسوی بنیاد شهید استان را سیاسی کرده است وگرنه چرا مدیرکل بنیاد شهید یک بار در شهرستانی مثل چرام حضور پیدا نکند، دیسک کمر دارد؟ یعنی ارزش خانواده شهدا چرام و پرسنلی که با چنگ و دندان اداره را نگه داشته‌اند این نیست یکبار جناب موسوی به چرام بیاید.

هاشمی‌پور در ادامه با ابراز تاسف از اینکه خودمان نمی‌خواهیم تلاش کنیم و ادامه دهیم، تصریح کرد: فقط در چارچوب استان مانده‌ایم و کوه دنا را نگاه می‌کنیم نمی‌دانیم آن طرف دنا هم دنیای دیگری هست و به همدیگر می‌پریم، بیایید اینگونه نباشیم و ایده‌های بزرگ بسازیم چرا که آدم‌های بزرگی هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president