آوای جنوب

به میزبانی گچساران

برگزاری سومین همایش استانی انجمن هم‌اندیشی فرهیختگان و دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد

دهمین نشست هم‌اندیشی و سومین همایش استانی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه مورخ ۱۶ شهریور ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌‌شود.
آوای جنوب
به میزبانی گچساران، دهمین نشست هم‌اندیشی و سومین همایش استانی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه مورخ ۱۶ شهریور ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌‌شود.

 دهمین نشست هم‌اندیشی و سومین همایش استانی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه مورخ ۱۶ شهریور ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌‌شود.

بر اساس این گزارش، سید فرزاد نجات‌نیا دبیر انجمن با اشاره به اینکه اعضای انجمن تاکنون جلسات خوب و مفیدی را در تهران و استان با فعالان بخش اقتصادی، استانداری، سازمان برنامه و بودجه، سازمان شهرداری‌های وزارت کشور، صندوق کار آفرینی امید کشور و مقامات لشکری(معاون نیروهای مسلح – جهت اردوی جهادی) معاون تولید محتوای دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی تشکیل داده اند، اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال و سلسله نشست‌های هم اندیشی فرهیختگان استان، با رویکرد ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال جوانان و تجلیل از ایده‌های برتر دانشجویی، کارآفرینان جوان، رتبه های برتر کنکور سراسری در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش باحضور حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، استاندار شخصیت‌ها و مقامات ملی و استانی و در راستای ایفای نقش نخبگان هم استانی فارغ از گرایشات سیاسی با ایجاد همدلی و هم افزائی متناسب با نیازها، اولویت‌ها و مزیت‌های نسبی به منظور توسعه منطقه برگزار خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: نظر به فراگیر شدن شبکه‌های مجازی و نقش بی‌بدیل it در کسب و کار  کارگروه ویژه فضای مجازی از اولویت‌های همایش خواهد بود.

نجات‌نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان افزود: پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله ملک‌حسینی در نوبت عصر همایش، جمع بندی کارگروه‌های تخصصی با عنوان: نفت و گاز – اقتصاد، مدیریت و گردشگری – فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدائی – کسب و کار در صنعت ict با حضور دانشجویان و مهمانان ملی و استانی ارائه خواهد شد.

نجات نیا عنوان کرد: علاقمندان و دانشجویان برای فعالیت و عضویت در کانون به سایت farhikhte-kb.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president