آوای جنوب

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

احداث مجتمع بزرگ تفریحی، فرهنگی و تجاری تامین اجتماعی در یاسوج

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از احداث مجتمع بزرگ تفریحی، فرهنگی و تجاری در یاسوج با اعتباری به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
آوای جنوب
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از احداث مجتمع بزرگ تفریحی، فرهنگی و تجاری در یاسوج با اعتباری به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

 عباس نورمحمدی عصر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه گچساران با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطر دو تن از شهیدان، شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: خبرنگاران دیدبانانی هستند که رسالت خطیر و رابط بین مردم و دولت هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر سازمانی یک رسالت اداری و یک وظیفه‌ و مسوولیت اجتماعی دارد و ما انسان‌ها علاوه بر وظایفی که نسبت به خانواده داریم در محیط زندگی نیز مسوولیت‌های اجتماعی را نیز برعهده داریم.

نورمحمدی با بیان اینکه در چهار سال گذشته کارهای بسیاری در حوزه تامین اجتماعی صورت گرفته، اذعان کرد: احداث مجتمع بزرگ تجاری، فرهنگی و تفریحی برای اولین بار در شهر یاسوج در ۶ طبقه که سه طبقه منفی به متراژ ۹۵ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در ادامه با اشاره به ساخت مجتمع ورزشی در شهر یاسوج عنوان کرد: این مجتمع ورزشی نیاز به ۲۰ هزار مترمربع زمین دارد که تاکنون از اداره مخاطرات استان ۵  هزار متر مربع زمین برای احداث مجتمع ورزشی اخذ شده است.

وی ادامه داد: با احداث این مجتمع ورزشی افراد تحت پوشش و آحاد مردم می‌توانند از این مکان استفاده کنند.

نورمحمدی به دیگر اقدامات این سازمان اشاره و عنوان کرد: برای اولین بار در کشور کارکنان این سازمان را از لحاظ جسمی، روانی و فیزیکی مورد ارزیابی قرار داده و این کار برای اولین بار در استان به عنوان پایلوت صورت گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: برای اولین بار المیپاد‌های ورزشی شطرنج، شنای بانوان و کشتی در کشور به میزبانی تامین اجتماعی در استان برگزار شد.

این مسؤول با اشاره به برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی گفت: برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی به مشهد مقدس، قم و دیگر مکان‌های سیاحتی و زیارتی برای افراد تحت پوشش و کارکنان این سازمان صورت گرفته است.

نورمحمدی به دیگر اقدامات این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت سالن اجتماعات، سالن همایش با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون تومان در استان از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

وی در ادامه به پرداخت تهسیلات برای مستمری بگیران اشاره و خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته تاکنون تسهیلات برای مستمری بگیران یک هزار و ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به برگزاری همایش پیاده‌رویی ادامه داد: برگزاری همایش پیاده‌روی در سال اول در شهرستان گچساران، سال دوم در شهر یاسوج و امسال نیز در شهر کهگیلویه برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president