آوای جنوب

اقدام ماندگار شورای شهر دوگنبدان/ انتخاب یکی از معترضین به انتخابات به عنوان سرپرست شهرداری+تصاویر

روز گذشته جلسه معارفه سرپرست شهرداری دوگنبدان با حضور اعضای شورای شهر، معاونین و مسئولین واحدها و کارکنان شهرداری دوگنبدان برگزار شد.

روز گذشته جلسه معارفه سرپرست شهرداری دوگنبدان با حضور اعضای شورای شهر، معاونین و مسئولین واحدها و کارکنان شهرداری دوگنبدان برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب، براساس حکمی از سوی سید ناصر حسینی رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان، علی‌محمد آقایی به عنوان سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد.

علی‌محمد آقایی با کسب ۷ رای موافق اعضای شورای شهر اسلامی شهر گچساران به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

گفتنی است: در جلسه معارفه سرپرست شهرداری دوگنبدان، اردلان زینل زاده شهردار سابق گچساران حضور نداشت.

این انتخاب در حالی صورت گرفت که علی محمد آقایی که خود کاندیدای شورای شهر دوگنبدان بود یکی از معترضین به برگزاری انتخابات در آن روزها بود.
وی در همان ایام به همراه برخی دیگر از کاندیدای شورای شهر دوگنبدان که تعدادی از آنها دارای آرای قابل قبولی بودند طی نشستی به آنچه روند نامطلوب برگزاری انتخابات شورای شهر دوگنبدان عنوان کردند. اعتراض کردند.

 








در ادامه شاهد بودیم همین افراد در همان روزها دیداری نیز با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار کردند.

علی محمد آقایی که پس از این انتصاب با دسته گل به شورای شهر دوگنبدان رفته بود روز گذشته نیز با اهدا لوح تقدیرهایی که به امضای سرپرست شهرداری رسیده بود به صورت جداگانه از تمامی اعضای شورای شهر تقدیر بعمل آورد و چنین رویه ای را به فال نیک می گیریم و امید بر ان داریم چنین رویکردی بتواند در آینده شهر مفید واقع شود.

گفتگوی فرماندار گچساران در پایان انتخابات

فرماندارگچساران : هیچ یک از معترضان انتخابات شورای دوگنبدان مستند قانونی نداشتند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶

عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود که برخی کاندیداها به خرید آرا، توزیع کارت شارژ و داشتن آرای زیاد اعتراض داشتند.

وی بیان کرد که بر اساس قانون تنها ادعاهایی قابلیت اثبات دارد که از سوی مطرح کنندگان آن سندی داشته باشد.

فرماندار گچساران بیان کرد که برخی کاندیداها بنا به گفته برخی برگزار کنندگان ادعای پیروزی داشتند که چنین چیزی نمی‌تواند دلیل قانع کننده‌ای باشد.

وی بیان کرد که انتخابات شوراها در ۱۵۰ شهر کشور به‌صورت الکترونیکی برگزار شد که ۴۴ شهر بدون هیچ اخلالی انجام شد که انتخابات شورای شهر دوگنبدان یکی از این شهرهای بدون کوچک‌ترین قطعی یا مشکل بود.

رحیمی بیان کرد که ۳۴ صندوق اخذ رأی در روز رأی گیری از سوی شورای تأمین بازدید شد.

فرماندار گچساران تصریح کرد که ۵۳ هزار و ۴۶۱ رأی در صندوق‌های اخذ رأی شهر دوگنبدان ریخته شد.

رحیمی تعداد شرکت کنندگان در شوراهای روستایی را ۱۳ هزار و ۹۷۴ نفر اعلام کرد و گفت که ۱۸۳ عضو شوراهای شهر و روستا در انتخابات شوراها در روز ۲۹ اردیبهشت انتخاب شدند.

وی بیان کرد که ۵۴ شورای سه‌نفره و ۲ شورای پنج‌نفره در مناطق روستایی و یک شورای هفت‌نفره در شهر دوگنبدان برای دوره چهار ساله انتخاب شد.

فرماندار گچساران اظهار داشت: حبیب الله عاملی مقدم با ۱۱ هزار و ۲۱۳ رأی، مسلم کرمی با ۱۰ هزار و ۳۰۴ رأی، سید ناصر حسینی با ۹ هزار و ۳۵۲ رأی، کیانوش بلوطی با ۹ هزار و ۲۷۰ رأی، رمضان عباسی با هشت هزار و ۱۲۶ رأی، افضل نظری با هشت هزار و ۱۱۲ رأی و نرگس زارعیان با هشت هزار و ۴۲ رأی به‌عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

وی بیان کرد: علی محمد آقایی با هفت هزار و ۹۹۶ رأی، سعید کردلو با هفت هزار و ۳۰۰ رأی، مسعود ظفری با هفت هزار و ۴۳ رأی، رضا قشقایی با هفت هزار و ۳۰ رأی و حمید بخشایی با ۶ هزار و ۹۲۴ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران به مرکزیت دوگنبدان بیش از ۹۰ روستا، چهار دهستان، یک بخش و ۳۰ هزار نفر جمعیت روستایی و عشایری دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    باسلام و احترام،
    فقط به کسانی که کار را به قصد خدمت به مردم انجام میدهند نه به آنانی به فکر تامین مقاصد خود هستند بعد از مهندس زینل زاده شهرداری دچار مشکلات جدی ورکود خواهد شد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president