آوای جنوب

همزمان با سراسر کشور

پنجمین دوره انتخابات شورای هیأت مذهبی شهرستان گچساران برگزار شد

همزمان با سراسر کشور پنجمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی گچساران برگزار و علی‌مراد کاظم‌پور با کسب ۵۴ رأی به عنوان نفر اول این انتخابات در شهرستان گچساران انتخاب شد.
همزمان با سراسر کشور پنجمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی گچساران برگزار و علی‌مراد کاظم‌پور با کسب ۵۴ رأی به عنوان نفر اول این انتخابات در شهرستان گچساران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پنجمین دوره انتخابات شوراهای مذهبی شهرستان گچساران صبح جمعه پنج آبان ماه همزمان با سراسر کشوربا حضور معاون فرماندار گچساران، حجت‌الاسلام بلادی نماینده سازمان تبلیغات، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران و با حضور مسوولان هیات مذهبی گچساران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم ملکوتی اظهار کرد: هیأت مذهبی ادامه دهندگان راه کاروان حسینی و احیاگران تفکر اهل بیت علیه السلام و مکتب آنان هستند.

وی هدف از انتخاب شورای هیات مذهبی را انسجام، وحدت، تحکیم و هماهنگی فکری و عملی در فعالیت‌های هیأت، استفاده از توان بالقوه و بالفعل نیروهای مذهبی، جذب مشارکت و هدایت همکاری‌های مردمی از طریق شناسایی و صدور مجوز هیأت، افزایش مدیریت مشارکتی در تصمیم‌سازی‌های فرهنگی و اجرای فعالیت‌های هیأت را از اهداف شکل‌گیری شورای هیأت مذهبی بیان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: افراد شرکت‌کننده در انتخابات شورای هیأت مذهبی فقط رؤسای هیات هستند و از هر هیأت فقط یک نفر حق رأی دارد که آن هم رئیس هیأت است.

ملکوتی تصریح کرد: هیات مذهبی در تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و توسعه باورهای دینی در جامعه و داشتن مصونیت از آسیب پذیری جایگاه والا و ظرفیت وسیع و نقش قابل توجهی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه هیأت مذهبی بازوان توانمندی برای نظام اسلامی هستند،تصریح کرد:  هیات مذهبی باید فعالیت‌های خود را به سمتی که در وهله اول تمام نیازهای فرهنگی و سپس نیازهای اجتماعی جامعه را تامین کنند سوق دهند.

وی گفت: افراد منتخب در این شورای هیئت‌ها به مدت چهار سال مسوولیت سازماندهی هیئت‌های مذهبی را به همراه دستگاه‌های مربوطه بر عهده خواهند داشت.

به گزارش فارس، در این انتخابات دوازده نفر به عنوان کاندید حضور داشتند که پس از رای‌گیری و شمارش آرای، علی مراد کاظم‌پور با ۵۴ رای، داریوش فولادی با ۴۲ رای، گودرز حکمتی ۴۱ رای، محمد رمضانی ۴۰ رای ، محمدمهدی شریفی۴۰ رای،مصطفی شجاعی‌زاده ۳۳ رای و خانم ثانی با ۳۱رای به عنوان اعضای اصلی شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان گچساران انتخاب شدند و ایمان پاد و علی‌اصغر زکی‌نژاد  نیز به‌عنوان عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president