آوای جنوب

عدل هاشمی: مدیران کهگیلویه و بویراحمد از دامن زدن به مسائل سردسیری و گرمسیری دوری کنند

نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد دامن زدن به مسائل گرمسیری و سردسیری را آفت توسعه دانست و گفت: مدیران از دامن زده با مسائل سردسری و گرمسری و بالا و پایین پرهیز کنند.

آوای جنوب

عدل هاشمی

نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد دامن زدن به مسائل گرمسیری و سردسیری را آفت توسعه دانست و گفت: مدیران از دامن زده با مسائل سردسری و گرمسری و بالا و پایین پرهیز کنند.

عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: فضای استان را باید با همگرایی به محیط دوستی و تعامل تبدیل کنیم و خط بطان بر فرهنگ سردسیری و گرمسیری و همچنین بالا و پایین بکشیم زیرا دامن زدن به این مسائل سرطان توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه هر منطقه‌ای از استان اعم از بهمئی، مارگون، باشت و …که آباد شود از خودمان بدانیم، عنوان کرد: همیشه باید بگوییم فلان منطقه از ما بهتر بوده و نباید تنها خود را ببینیم و از برتری خود حرف بزنیم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود: هر وقت شاهد رفع محرومیت در حوزه‌های مختلف اعم از خدماتی و یا زیرساختی در هر منطقه‌ای از استان هستم خوشحال می‌شوم و خدا را شکر می‌کنم که مردم منطقه‌ای از استانم، مشکلی از مشکلاتشان برطرف شد.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه کاری به اصلاح طلبی و اصولگرایی ندارم ادامه داد: تنها به فکر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن شهرستان‌های چهارگانه استان هستیم و برای تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کنم و امیدوارم روزی شاهد توسعه همه جانبه این سرزمین باشیم.

وی با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی از سیره و روش این دو شهید بزرگوار الگو بگیرند زیرا هفته دولت فرصت مناسبی برای ورق زدن تاریخ و آشنایی کامل با شهیدان رجایی و باهنر است.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت رنج می‌برد، بیان کرد: محرومیت و نداری زیبنده این استان با داشتن ۲۵ درصد نفت و گاز کشور، ۲۰ درصد جنگل‌های حوزه زاگرس، ۱۰ درصد آب‌های سطحی و طبیعت بکر و کم نظیر نیست.

وی مهمترین مشکل حوزه انتخابیه‌اش را بیکاری دانست و گفت: در برخی مناطق شهرستان‌های ۴ گانه نرخ بیکاری بیش از ۳۰ درصد بوده که انتظار می‌رود مسئولان استانی و کشوری برای رفع معضل بیکاری در این شهرستان‌ها همت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president