آوای جنوب

همدلی مدیران گچسارانی‌مان آرزوست/ از پیغام تاجگردون برای امام جمعه تا خاطرات دوران دبستان

در شهری که آمار بیکاریش سر به فلک کشیده است و هر روزه شاهد انبوه نامه‌هایی از جوانان بیکار شهر هستیم هنوز نتوانسته‌ایم به نقاط مشترک برسیم.

آوای جنوب

در شهری که آمار بیکاریش سر به فلک کشیده است و هر روزه شاهد انبوه نامه‌هایی از جوانان بیکار شهر هستیم هنوز نتوانسته‌ایم به نقاط مشترک برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سمیرا نصاری طی یادداشتی این گونه آورده است: و باز هم مناسبتی تا کلنگی بر زمین زده شود و افتتاحیه‌ای صورت بپذیرد که به مناسبت هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح شهرستان گچساران بودیم.
بر اساس اطلاع رسانی که از قبل انجام گرفته بود مقرر شد که خبرنگاران گچسارانی راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه در مقابل درب فرمانداری سوار بر مینی‌بوس شده تا مدیران و نمایندگان را همراهی کرده و تمامی این کلنگ‌زنی و افتتاحیه‌ها را به رشته تحریر و تصویر در بیاورند.
نکته اینجاست اگر همین رسانه‌ها و خبرنگاران و تصویربرداران نباشند گویی که آب از آب تکان نخورده است و مدیران و مسوولان کلنگ‌زنی‌ها و افتتاحیه‌‌شان را فقط خود می‌بینند و بس.
حرکت در مسیر و دنبال خودروهای شاسی بلند آن هم با مینی‌بوس انسان را یاد دوران مدرسه می‌اندازد که از شیشه‌های سرویس مدارس نگاه به خودروهای بیرون می‌انداختیم.
از پروژه روستای پاکوه تا پروژه کلینیک تخصصی دندانپزشکی که دیگر وقت اذان و صرف ناهار می‌شود و همان گونه که در برنامه‌ریزی آمده ادامه پروژه‌ها در عصر همان روز است.
نماینده مردم گچساران و باشت بر اساس روال همیشگی خود که عادت دارد پاسخ‌های دیگران را با حاشیه‌های فضای مجازی را نیز در همین فرصت‌هایی که به دست می‌آورد، پاسخ دهد این بار نیز امام جمعه گچساران را که در مراسم افتتاحیه دار القرآن حضور نداشت را مورد خطاب خود قرار داد.
تاجگردون در افتتاحیه این دارالقرآن به مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: از طرف من پیغامم را به امام جمعه گچساران برسان و به ایشان بفرمایید که امروز نیز دارالقرآن در شهر دوگنبدان افتتاح شد.
با شنیدن سخنان تاجگردون گویی که امام جمعه و تاجگردون با هم قهر هستند، ناخودآگاه در مینی بوسی که مرا به یاد دبستان انداخته بود یاد آن دوران افتادم. “وقتی در همان سن و سال دبستان بودیم و با دوستانمان قهرمی‌کردیم ، همکلاسی‎های خود را واسطه قرار می‌دادیم و این حکایت اوضاع و احوالات این روزهای شهر ماست.
در حالی که همگان می‌دانیم در چنین شرایطی و با توصیه‌های رهبر انقلاب مبنی بر وحدت، اتحاد، دوری از دوقطبی‌ها متاسفانه شاهد هستیم در شهری که آمار بیکاریش سر به فلک کشیده است و هر روزه شاهد انبوه نامه‌هایی از جوانان بیکار شهر هستیم هنوز نتوانسته‌ایم به نقاط مشترک برسیم.
حالا دیگر کلینیک دندانپزشکی نیز کلنگ‌‌زنی می‌شود و وقت ناهار می‌رسد و بی آن که خودروهای شاسی بلند یادشان باشند می‌روند و مینی‌بوس ما هم خبرنگاران را پیاده می‌کند گویی که اصلا حضور نداشتیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president