آوای جنوب

در جام باشگاه‌های جهان/ شکست تیم هندبال نفت گچساران مقابل قهرمان اروپا

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در اولین گام از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف واردار مقدونیه رفت و شکست خورد
آوای جنوب
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در اولین گام از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف واردار مقدونیه رفت و شکست خورد

به گزارش آوای جنوب از گچساران پسران نفتی گچساران از دیار بام نفت ایران به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کردند.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در اولین گام از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در کشور قطر به مصاف واردار مقدونیه رفته بود درخشش خوبی در اولین گام از خود به جا گذاشت.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های هندبال جام‌ باشگاه‌های جهان (سوپر گلوب ۲۰۱۷) از ۳ تا ۶ شهریورماه به میزبانی قطر و با حضور تیم های تیم‌های اف‌سی‌ بارسلونا (نماینده اسپانیا)، اسپرانس اسپورتیف (تونس، نماینده آفریقا)، واردار اسکوپیه (مقدونیه)، فوکسه برلین (آلمان)، پینهایروس اسپورت (برزیل، نماینده آمریکا)، السد (قطر)، دانشگاه سیدنی (استرالیا، نماینده اقیانوسیه) و نفت و گاز گچساران (ایران، نماینده قاره آسیا) در حال برگزاری است و این اولین حضور ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است.

نفتی‌های گچساران در پایان این بازی در مقابل قهرمان اروپا با نتیجه ۳۰ بر ۲۲ تن به شکست دادند تا خود را آماده دیدار بعدی کنند.

تیم نفت و گاز گچساران با کسب عنوان چهارمی در جام باشگاه‌های آسیا توانست جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند. این اولین حضور ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان بود.

دیدار نخست این رقابت‌ها نیز میان نماینده اسپانیا و آفریقا بود که تیم بارسلونا با حساب ۴۲ بر ۲۴ تیم اسپرانس تونسی را مغلوب کرد. امین یوسف‌نژاد، ملی‌پوش هندبال ایران است که عضو تیم باشگاهی اسپرانس تونس است و در ترکیب این تیم قرار داشت.

اکنون تیم نفت و گاز گچساران باید در دیدار بعدی خود در چهارم شهریورماه به مصاف تیم اسپرانس تونس برود و دو تیم بارسلونا و واردار نیز پنجم شهریورماه به مصاف هم خواهند رفت.

اف سی بارسلونا ۴۲ – اسپرانس اسپورتیف ۲۴
نفت و گاز گچساران ایران ۲۲ – واردار اسکوپیه مقدونیه ۳۰
دو دیدار دیگر این رقابت‌ها نیز میان نمایندگان آلمان – برزیل و قطر – استرالیا امشب پیگیری خواهد شد.
فوکسه برلین – پینهایروس اسپورت برزیل ۱۸:۳۰
السد قطر – دانشگاه سیدنی استرالیا ۲۰:۳۰

کامران نصرتی بازیکن هندبال نفت و گاز گچساران در پایان این مسابقه اظهار کرد: تیم واردار قهرمان اروپا بود و بازیکنان ما با تمام توان برای پیروزی مقابل این تیم به میدان آمده بودند.

نصرتی اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت خود را شناختیم و در بازی بعد در رفع آن تلاش خواهیم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president