آوای جنوب

از بزرگترین تخلف اردلان زینل‌زاده تا دو روز کاملا سفید شورای سابق و پیامی به اعضای شورای جدید

نمیدانم از کجای این شهری که مشخص نیست چه بر روزش خواهد آمد شروع کنم…

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سید علی موسوی طی یادداشتی در خصوص حال و روز این روزهای شورای شهر نوشته است:

سلام
نمیدانم از کجای این شهری که مشخص نیست چه بر روزش خواهد آمد شروع کنم…
شهری که مردمش آیا بازهم قرار است بعضا همچون گذشته قربانی تصمیمات غلط سیاسی باشند و بار دیگر چهارسال بعد بدنبال پوست اندازی کاملی در سطح شورای شهرش باشند؟
چه خوبه یه سر به گذشته بزنیم، چهار سال پیش همین روزها شاید تخصصی ترین شورای شهر را انتخاب کرده بودیم و دلخوش به این انتخاب و امیدوار به آینده، شورایی که از بین روزهای مختلف و رنگارنگش میتوان دو روز کاملا سفید را در این چهار سال دید که بعد ها همه اعضای شورا میتوانند این دو اتفاق را بعنوان مُهر قبولی از مردم در کارنامه شورای شهری خود از آن یاد کنند، آنهم انتخاب معلم کاردان و متخصص شهرمان مهندس زینل زاده و دیگری مخالفت با استعفای ایشان بود.
شهرداری که قطعا بزرگترین تخلفش عمل به قانون بود و میانه ای با رانت خواری نداشت و درب خانه کسی را برای رسیدن ساختمان سفید شهرداری و حالا که میدانست رفتنی است را نزد؛
زمان گذشت ‌تا دوباره همان مردم دوره گذشته که همین چند ماه پیش با شور و هیجان از بین آن خیل عظیم کاندیداهای شورای شهر، شاید ناراضی از عملکرد شورای مستقر تصمیم گرفتند بازهم تیمی دیگر را بر منصب شورای شهر بنشانند و منتظر اتفاقات خوب در سطح شهرمان باشند.
همین روزها از ساز رفتن مهندس زینل زاده که از چند هفته پیش در حال کوک شدن بود رو نمایی شد و در این ساز دمیده شد، همه فهمیدیم زینل زاده قطعا از بدنه شهرداری کنار خواهد رفت اما شبهات زیادی در اذهان مردم گچساران ایجاد شده و مدیریت خوب زینل زاده کار را برای شهردار آینده سخت خواهد کرد.
شهرداری که سخت گرفت و هیچ نقطه خاکستریی در کارنامه خود نداشت و به پاکدستی معروف بود، جایگزینی میخواهد بزرگتر و سختکوش تر، امانتدار تر و دلسوزتر و…. .
شورای جدید شهر عزیزم بدانید این مردم همچنان که به شورای شهر تخصصی دور قبل نه گفتند، اگر از عملکرد شما نیز ناراضی باشند، نیت به حذفتان میگیرند و آخر داستان این مَثَل ” خود کرده را تدبیر نیست ” می شود.
پس چون در همین ابتدای شروع کارتان قصد تغییرات دارید، آینده نگر باشید و دوران زندگی سیاسی خود را (هر چند شوارا به نظر اینجانب اصلا مکانی برای سیاست و افکار سیاسی نیست) به همین چهار سال ختم نکنید و از سهم خواهی و توقعات کوچکتر چشم پوشی کنید و بدنبال دعای خیر مردم باشید و طوری باشید که چهار سال بعد مردم خودشان شما را بخواهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    سالی که نکوست از بهارش پیداست .رسانه ها باید ازسه دلسوز شهر مهندس عباسی ومهندس عاملی مقدم ومهندس بلوطی تقدیر کند .کسانی که سوختن ولی تسلیم مادیات نشدند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president