آوای جنوب

تاجگردون: به اعضای شورای شهر گفتم اشتباه کردید باید استعفای زینل‌زاده را همان موقع قبول می‌کردید

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان این‌که مردم به شما رای دادند برای اتصال نقاط مشترک نه افتراق و تفرقه‌اندازی گفت: نباید اختلافات سیاسی را با مسائل کاری یکی کنیم.
آوای جنوب/ سمیرانصاری
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان این‌که مردم به شما رای دادند برای اتصال نقاط مشترک نه افتراق و تفرقه‌اندازی گفت: نباید اختلافات سیاسی را با مسائل کاری یکی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون امشب در مراسم تحلیف پنجمین دوره اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان که با حضور فرماندار و اعضای شورای چهارم و پنجم شهر دوگنبدان که در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز، روز پایان کار شورای چهارم و آغاز کار شورای پنجم شهر دوگنبدان است.

نماینده مردم گچساران و باشت با تقدیر و تشکر از اعضای چهارمین دوره شورای شهر دوگنبدان گفت: شورای چهارم دارای یک ترکیب خوب اخلاق، فرهنگی و از نظر میانگین سنی خوبی بودند.

تاجگردون با اشاره به اعضای شورای جدید شهر دوگنبدان عنوان کرد: امیدوارم که در شورای جدید یک تعامل خوب مانند شورای چهارم به وجود بیاید.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در ادامه با بیان اینکه این صندلی امانتی است که مردم به دست ما سپرده‌اند، اذعان کرد: در شورای قبل فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشت اما خوشبختانه کارهای ارزشمندی در این دوره صورت گرفت و موجب شد که بارهای زیادی از روی زمین برداشته شود.

وی با اشاره به اعضای جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان بیان کرد: اگر برای چهار سال حیات خود برنامه‌ریزی کرده‌اید باید بگوییم که این راه را اشتباه رفته‌اید و باید رفتارمان یک رفتار جهانی باشد.

تاجگردون با بیان اینکه در شورای قبل من شهادت می‌دهم که همه با هم تلاش کرده‌ایم و در فعالیت‌هایمان نقاط مشترک را بالا برده‌ایم، بیان کرد: در جلساتی که با اعضای شورای برگزار می‌شد فقط در زمینه نقاط مشترک صحبت می‌شد و نگاهی به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی وجود نداشت.

وی با اشاره به استعفای شهردار دوگنبدان در چند ماه گذشته بیان کرد: صدایی که از شورای شهر چهارم بلند شد صدای افتراق نبود.

تاجگردون در ادامه افزود: روزی که زینل‌زاده استعفا خود را به اعضای شورای شهر تحویل داد برخی از اعضای شورا آمدند که کمک کنید گفتم اشتباه کردید باید استعفا را قبول می‌کردید که پیروز سیاسی بودید.

وی با بیان اینکه چهار سال زود می‌گذرد و هیچ کس بهتر از شورای قبل نمی‌تواند درک کند چه زود گذشت، خاطرنشان کرد: بر روی صندلی‌های مجلس تایمر روز و ساعت نصب شده که با گذشت هر روز نشان می‌دهد که چه زمانی دیگر به عمر این مجلس باقی مانده است و ما در این مدت چه کارهایی را انجام داده‌ایم.

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه ما حق نداریم که اختلافات سیاسی  را در مسائل کاری یکی کنیم، افزود: مردم به شما رای دادند برای اتصال نقاط مشترک نه افتراق و تفرقه‌اندازی بین یک دیگر و ما حق ندارم نقاط اختلاف را کف بازار و خیابان  بیاوریم.

تاجگردون با بیان اینکه امروز نیز در حوزه باشت اتفاقاتی رخ داده بیان کرد: امروز نیز اعضای شورای جدید شهر باشت نیز جلسه را ترک کرده‌اند.

وی افزود: همه ما مسوولان برای بهتر کار کردن باید تلاش کنیم و فکر خود را مستقر کنیم و به نحو مطلوب کار کنیم و سعی کنیم که نقاط اشتراک را به حداکثر برسانیم و نقاط افتراق را به حداقل برسانیم و حرمت همدیگر را حفظ کنیم.

تاجگردون خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم از اخلاقی اسلامی که نکاتی نیز در دین ما به ما یاد داده است در جامعه به نحو احسن استفاده کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شهروند گفت:

    تاجگردون ناسیونالیست شدی قدرت داره فاسدت می کنه شش سال پیشت بیاد بیار با دل مردم بازی نکن

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president