آوای جنوب

به مناسبت روز پزشک

پزشکان بیمارستان شرکت نفت گچساران از سوی بسیج صنعت نفت تجلیل شدند

پزشکان بیمارستان شرکت نفت گچساران از سوی بسیج صنعت نفت تجلیل شدند.
آوای جنوب
پزشکان بیمارستان شرکت نفت گچساران از سوی بسیج صنعت نفت تجلیل شدند.

همزمان با گرامی‌داشت زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک  طی برنامه‌ریزی که از سوی بسیج صنعت نفت گچساران انجام شد، فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران، مدیرعملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مسئول بسیج خواهران و مسوول فرهنگی بسیج نفت و جمعی دیگر از بسیجیان نفت گچساران با حضور در بیمارستان نفت از پزشکان تجلیل به عمل آوردند.
براساس این گزارش، فردوس ناصرزاده فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران با حضور در جمع پزشکان نفت گچساران با تبریک این روز اظهار کرد: جامعه پزشکی ما نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته است.
وی ادامه داد : رشادت‌ها و فداکاری‌های جامعه پزشکی و پرستاران در خط مقدم جبهه هیچ‌گاه از یادها نخواهد رفت و در تاریخ به ثبت خواهد رسید.

فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران با بیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس جامعه پزشکی ما شهدای والا مقامی را تقدیم به انقلاب کرده است ، تصریح کرد: امروزه نیز شاهد آن هستیم جامعه پزشکی ما در راستای همکاری با بسیج جامعه پزشکی باحضور در مناطق محروم و کمک به اقشار نیازمند خدمات خالصانه‌ای را به محرومین ارائه می‌دهد.
ناصرزاده با اشاره به اینکه در طول ایام سال تیم‌های پزشکی با حضور در روستاهای منطقه به ارائه خدمات می‌پردازند گفت: شما وارثان همان پزشک‌هایی هستید که روزی در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشتند و امروز شما در راستای خدمات بی منت به محرومان در نقاط محروم حضور به‌هم می‌رسانید.
وی با اشاره به ویژگی‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و پراکندگی تاسیسات در چهار استان خاطرنشان کرد: بی شک خدمات دهی در مناطق عملیاتی و حساس و آماده باش بودن شما در قلب اقتصاد ایران با هیچ لوح سپاسی قابل تقدیر نیست چرا که اگر کارکنان صنعت نفت در حساس‌ترین و سخت ترین نقاط عملیاتی مشغول به خدمت هستند به پشتوانه شما است که آسایش و آرامش خانواده‌های آنها را تامین کرده‌اید.

در ادامه مهندس نعمت الله اسدی مدیرعملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچسارن با تبریک این روز بزرگ به جامعه پزشکی گفت: کادر پزشکی در صنعت نفت شرایط خاص خود را دارد چرا که هر لحظه به صورت آماده باش هستند.
وی با اشاره به تاسیسات این شرکت و انجام کار در مناطق عملیاتی اظهار کرد: بی شک باید گفت جامعه پزشکی حق بزرگی بر گردن کارکنان صنعت نفت دارد که قابل جبران نیست.
مهندس اسدی در ادامه افزود: جامعه پزشکی در صنعت نفت همواره در سخت ترین شرایط عملیاتی در کنار کارکنان حضور داشته و امروز بر خود لازم می‌دانیم تا این روز را به شما تبریک بگوییم.
در ادامه دکتر محمد محمدی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با تقدیر از حضور مسوولان نفت در بیمارستان اظهار کرد: مجموعه بهداشت و درمان نفت امروز به خود می بالد که مسوولان بسیج و عملیاتی در نفت به یاد آنها بوده اند و حضور شما در این روز بزرگترین تقدیر است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی همواره مهد پرورش بزرگان و دانشمندانی بوده که در راه خدمت به جامعه و انسانیت از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند؛ بزرگانی که هم در وادی علم و دانش و هم اخلاق و ایثار در جهان بی نظیرند و تمام همت خود را در راه رضای خالق در دست گرفته تا امیدِ دوباره زندگی را به هم‌نوعان خود ببخشند و با لبخند بیمار سرمست شادی می‌شوند.

دکتر محمدی بیان کرد: انتخاب روز پزشک در زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا، طبیب برجسته و نامدار پیشینه، افتخار بزرگی برای جامعه پزشکی ایران است و پزشکان کشور بر خود می‌بالند تا با بهره‌گیری از اندیشه‌های والای آن اسطوره حکمت و دانش ادامه دهنده این راه باشند.
بر اساس این گزارش در ادامه ، فرمانده بسیج صنعت نفت، مدیرعملیات نفت گچساران، سرپرست بهداشت و درمان نفت گچساران با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان با اهدا لوح و بسته‌های فرهنگی از پزشکان نفت گچساران تجلیل به عمل آوردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president