آوای جنوب

تنها مدیر استانی که از خبرنگاران گچسارانی یاد کرد

به یکی از مدیران بانک‌ها گفتم که چه قدر نزد مردم مطالبات دارید که از مبلغ ۱۵ میلیارد تومان خبر داد اما وقتی به او گفتم که ما ۸۱ میلیارد تومان نزد مردم مطالبات داریم، تعجب کرد.

آوای جنوب

به یکی از مدیران بانک‌ها گفتم که چه قدر نزد مردم مطالبات دارید که از مبلغ ۱۵ میلیارد تومان خبر داد اما وقتی به او گفتم که ما ۸۱ میلیارد تومان نزد مردم مطالبات داریم، تعجب کرد.

 خبرنگاران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از سلسله برنامه‌های تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار مهمان داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بودند.

در این نشست صمیمی مباحث مختلفی در حوزه برق مطرح شد و البته مدیرعامل برق در خصوص خدمات خبرنگاران به تناوب در میان حرف‌های فنی و کارشناسی خود اشاراتی هم به این موضوع داشت.

اما مهم‌ترین نکته‌ای که در طول ۱۰ سال اخیر مشاهده کردیم و به گوش خود امروز شنیدیم تقدیر ئ تشکر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از خبرنگاران شهرستانی بود و نشان داد که برای نمونه یکی از مدیران استانی هم در مرکز استان و در خوش‌ نشین‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد قدر آن‌ها را دانسته و به خدمات با ارزششان پی برده و یادی از آن‌ها می‌کند.

راهزادی گفت: باید باشید و ببینید که خبرنگاران گچسارانی چه شور و شوقی در برنامه‌های کلنگ‌زنی‌ها و برنامه‌های افتتاحی و سایر مناسبت‌ها دارند و چگونه رنج و مشقت همراهی با ما را به تن می‌خرند.

وی گفت: همین گونه است در دورترین نقاط استان از دیشموک و قلعه‌رئیسی تا بهمئی که جانانه خبرنگاران شهرستانی پای کار هستند و باید از همین جا از خدمات آن‌ها تقدیر و تشکر کنم چرا که جامعه خبری ما در شهرستان‌ها به معنای واقعی پر تلاش هستند.

راهزادی همچنین در این نشست با بیان اینکه یکی از دستگاه‌هایی هستیم که بیشترین مطالبات را از مردم داریم افزود: به یکی از مدیران بانک‌ها گفتم که چه قدر نزد مردم مطالبات دارید که از مبلغ ۱۵ میلیارد تومان خبر داد اما وقتی به او گفتم که ما ۸۱ میلیارد تومان نزد مردم مطالبات داریم، تعجب کرد.

وی گفت: از این میان ۱۶٫۴ میلیارد تومان تعرفه خانگی، ۳۳٫۱ میلیارد تومان در بخش عمومی، ۳٫۴ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی، ۱۳٫۲ میلیارد تومان در بخش صنعت و در سایر مصارف مطالبات ما ۱۵٫۶ میلیارد تومان است.

وی همچنین آماری بسیار سنگین در خصوص شهرستان بویراحمد در حوزه برق داد و گفت: از تعداد ۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار مشترک برق که در استان داریم در حوزه برق خانگی ۱۲۰ هزار مشترک آن مربوط به شهرستان بویراحمد است یعنی این شهرستان به اندازه کل شهرستان‌های دیگر و حتی بیشتر مشترک دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president