آوای جنوب

در نشست آخر شورای شهر یاسوج و شهردار/جاوید: فرماندار بویراحمد به جای نقش میانجی با عده‌ای خاص جلسه می‌گرفت

شهردار یاسوج گفت: متأسفانه در این دوره از شورای شهر یاسوج، فرماندار بویراحمد به جای این که مشکلات شورا و شهرداری و تنش‌های میان آن‌ها ار رفع کند خود بیشترین تقصیر را داشتند و جلساتی را تنها با یک گروه برگزار می‌کردند.
آوای جنوب
شهردار یاسوج گفت: متأسفانه در این دوره از شورای شهر یاسوج، فرماندار بویراحمد به جای این که مشکلات شورا و شهرداری و تنش‌های میان آن‌ها ار رفع کند خود بیشترین تقصیر را داشتند و جلساتی را تنها با یک گروه برگزار می‌کردند.

ظهر امروز نشست اعضای شورای شهر یاسوج در دوره چهارم با شهردار یاسوج در حالی برگزار شد که همراه با حاشیه‌هایی بود و برخی اعضا نسبت به عملکرد شهرداری اعتراضاتی داشتند.

در این نشست محمدعلی جاوید اظهار کرد: شهرداری یاسوج کارها و اقدامات زیادی در این چند سال انجام داد که در گذشته چنین کارهایی انجام نشده بود.

شهردار یاسوج با نام بردن از برخی کارهای انجام شده از تسویه کردن بدهی میلیاردی شهرداری، پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارمندان، ساخت ده‌ها پروژه بزرگ در سطح شهر یاسوج، افزایش فضای سبز این شهر و افزایش تعداد پارک‌ها و همچنین منحل کردن برخی از کمیسیون‌ها در شهرداری به عنوان دستاوردهای چهار سال مدیریت خود در شهرداری یاسوج یاد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی مشکلات هم بین اعضای شورای شهر و شهرداری وجود داشت با انتقاد از عملکرد فرماندار بویراحمد در راستای ایجاد هماهنگی و همدلی در این مجموعه اظهار کرد: آقای فرماندار هم بیشترین تقصیر را داشت.

جاوید در همین خصوص با بیان اینکه فرماندار بویراحمد می‌توانست با توجه به جایگاه خود بسیاری از مشکلات را بین ما برطرف کند افزود: ایشان جلسات خود را با یک گروه برگزار می‌کردند و با گروه دیگر این گونه نبود.!

اما در ادامه علی علی‌پور از اعضای شورای دوره چهارم با قدردانی از خدمات شورای شهر و شهرداری در این دوره اظهار کرد: باید پرسید که در این دوره چقدر به وظایف خود عمل کردیم.

وی در ادامه گفت: باید پرسید اگر نظارتی وجود داشت چند درصد در نظارت‌ها موفق بودیم و آیا فقط یک عده قلیل باید منتقد باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در دوره چهارم با بیان اینکه نام‌گذاری این جلسه به عنوان آخرین جلسه شورای شهر یاسوج اقدام درستی نیست، افزود: پیشنهاد این است با توجه به وقت باقی مانده تا ۳۱ شهریور جلسه فوق‌العاده‌ای برای رسیدگی به سوالات بگذارید.

علی‌پور همچنین در پاسخ به شهردار یاسوج که فرماندار را در برخی اختلافات پیش آمده از مقصرین می‌دانست با رد این موضوع گفت: آقای دکتر نظری از شاخص‌ترین فرمانداران در تعامل با شوراها و بهترین‌ها هستند.

وی گفت: آقای جاوید خودتان هم جلساتی با گروه دیگری از اعضای شورای شهر به صورت خاص برگزار می‌کردید.

در ادامه جاوید شهردار یاسوج خطاب به علی‌پور گفت: آقای نظری برای شما جز بهترین‌ها بود، همچنین برگزاری جلسه شهردار با گروهی از اعضای شورای شهر به هیچ وجه دارای اشکال نیست.

عضو شورای شهر یاسوج:
عضو شورای شهرداری بودیم تا عضو شورای شهر
عضو شورای شهر یاسوج در کنایه به همکاران خود در شورا گفت: عضو شورای شهرداری بودیم تا عضو شورای شهر.

شیروان وظیفه‌شناس ظهر امروز در آخرین نشست شورای شهر یاسوج که در آن اعضای شورای شهر و همچنین مسؤولان دوایر مختلف شهرداری حضور داشتند اظهار کرد: باید عضو شورای شهر می‌بودیم تا عضو شورای شهرداری که متأسفانه هم در یاسوج و هم در بیشتر جاهای کشور این چنین بود.

این عضو شورای شهر یاسوج با دعوت همکارانش در شوار و همچنین شهردار برای خویشتن‌داری در جلسه آخر با بیان اینکه کارهای خوبی هم در طول چهار سال گذشته انجام شده است، افزود: نباید در جلسه آخر و زمانی که دیگر هیچ سودی ندارد وارد حاشیه‌ها شویم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president