آوای جنوب

سخنان زیرکانه تاجگردون در حمایت از وزیر پیشنهادی زبِل! / انتقاد رندانه از برخی اعضای کابینه روحانی!

در این چند روز چندین بار با ایشان صحبت داشتم و در صحن هم بسیار توانمند ظاهر شد به نظر من انسان توانمندی است که می‌تواند در این حوزه موفق شود.
این روزها اگر سری به بخش استانی برخی خبرخوان ها بزنید با انبوهی از خبرها مواجه می شود که همه بر مدار جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی می چرخد ! ابتدا متعجب می شوید که مجلس چه ربطی به کهگیلویه و بویراحمد دارد؟! اما وقتی خوب دقت می کنید با نام تاجگردون و گچساران مواجه می شوید که این خبرخوان ها بر اساس اظهار نظرهای متعدد این روزهای وی ، خبرها را در بخش های استانی بروزرسانی می کنند.
آخرین اظهار نظر تاجگردون ، به حمایت زیرکانه از وزیر پیشنهادی جوان اما پر حاشیه دولت دوم روحانی و انتقاد رندانه و پر از کنایه به برخی وزرای پیشنهادی دارد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در یادداشت کوتاهی نوشت : اقای روحانی در کنار وزراء کار کشته و بعضا خسته و یکی دو تا بی انگیزه یک جوان به مجلس معرفی کرد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، غلامرضا تاجگردون طی یادداشتی این گونه آورده است: آقای روحانی در کنار وزراء کار کشته و بعضا خسته و یکی دو تا بی‌انگیزه یک جوان به مجلس معرفی کرد.

این روزها مورد حمله جدی قرار گرفته و اطلاعاتی که از برخی از سایت‌ها به جامعه منتقل می‌شود، بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش کننده منازل عامل حصر، عامل لغو قرارداد اپراتور دوم، مسوول شنود دفتر مطهری، عامل ممنوع التصویری خاتمی و دهها موضوع دیگر در صحن هم که با برخی از افراد صحبت می‌کنم، می‌گویند خیلی توانمند و زبل است و هر کسی باهاش صحبت می‌کند قانعش می‌کند و این چهره خطرناک و شاید یک احمدی‌نژاد دیگری شود.

در این چند روز چندین بار با ایشان صحبت داشتم و در صحن هم بسیار توانمند ظاهر شد به نظر من انسان توانمندی است که می‌تواند در این حوزه موفق شود.

از مراجع رسمی هم به شکل دوستانه سوال کردم چیزی دریافت نکردم و اگر بخواهیم تمام حرفها را بپذیریم باید حرفهایی که در مورد خیلی از دوستان من‌جمله دکتر عارف هم زده می‌شود باید بپذیریم.

به نظر من حیف است که او رای نیاورد و باید این ریسک را بپذیریم و ضمن مراقبت از توانش نیز استفاده کنیم وگرنه اتفاقی نمی‌افتد یک خسته دیگر به ما معرفی می‌شود و باید به او رای دهیم.

او جوان است و توانمند و مطابق شعارهای روحانی و فراموش نکنیم اگر مقاومت‌های واعظی و ایشان نبود شاید امروز من نمی‌توانستم از این فضا این حرف را با شما بزنم.

وزیر پیشنهادی فناوری و ارتباط کیست؟

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات: محمد جواد آذری جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متولد سال در ۱۳۶۰ در شهر جهرم بوده و جوان‌ترین وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعت آب و برق است.

آذری جهرمی اردیبهشت سال گذشته باحکم واعظی وزیر ارتباطات به عنوان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت معرفی شد.
وی از سال ۸۸ تا ۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را بر عهده داشت.

سخنان زیرکانه تاجگردون در حمایت از وزیر پیشنهادی زبِل! / انتقاد رندانه از برخی اعضای کابینه روحانی! + تصویر
همچنین از سال ۹۳ تا ۹۵ به مدت دو سال عضو هیأت مدیره غیرموظف شرکت خدمات ارتباطی رایتل و عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت نیز بود. در سال ۱۳۹۵ نیز با تودیع خسروی، آذری جهرمی به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت معرفی و هم اینک نیز در این سمت مشغول به فعالیت است.از دیگر مسئولیت‌هایی که آذری جهرمی در طول فعالیت در حوزه ارتباطات بر عهده داشته می‌توان به عضو کمیسیون عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی، عضو کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای شورای عالی فضای مجازی، عضو ناظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی عضویت در کمیته ارتباطات ستاد بحران کشور، مجری طرح اجرای وظایف صیانتی و اجتماعی و فرهنگی در خصوص ارتباطات و فناوری ارتباطات، مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و عراق، مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و روسیه، نماینده جمهوری اسلامی ایران در اجلاس APT، رئیس کمیته ارتباطات اربعین در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر برگزاری جشنواره ملی کیفیت فاوا و دبیر همایش بین المللی کانکت ۲۰۱۶ اشاره کرد. از آذری جهرمی به عنوان جوانترین مدیر ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور یاد می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president