آوای جنوب

احمد خورشیدی: سلفی نمایندگان با موگرینی سیگنال ذلت بود/ مجلس به ccu نیاز دارد/حساب کار دست مردم آمد

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شأن مردم ایران با اقدامات سخیف چند نماینده سازگاری ندارد.
آوای جنوب
دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: سلفی نمایندگان با موگرینی سیگنال ذلت بود.

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شأن مردم ایران با اقدامات سخیف چند نماینده سازگاری ندارد.

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: نباید با مردمی که در دنیا آقایی می‌کنند و الگویی برای منطقه هستند و در مقابل هر گونه ظلمی ایستاده‌اند این گونه رفتار کرد و چنین رفتارهای سخیفانه‌ای انجام داد.

خورشیدی‌آزاد تصریح کرد: چرا باید وادادگی در مقابل خانمی نشان دهند که نماد فریبکاری علیه ملت ایران است و نماد برجامی است که هیچ دستاوردی برای کشور و مردم نداشته است.

وی گفت: این خانم نماینده چنین سند رسوایی است که چهار سال وقت مردم ایران را گرفته است.

خورشیدی‌آزاد ادامه داد: نمایندگانی که با نماد فریبکاری سلفی گرفته‌اند هم از یک لیست هستند که صدای برخی نمایندگان مجلس را درآورده است و به درستی که حرکتی سخیف و نگران کننده بود.

وی افزود: خوب که به جای خانم موگرینی کسان دیگری نیامدند وگرنه در مجلس نیاز به یک دستگاه سی‌سی‌یو داشتیم چرا که ممکن است از ذوق‌زدگی اتفاقی برای برخی از آقایان رخ دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که مردم واکنش خوبی در مقابل این حرکت سخیفانه نشان دادند گفت: حتی شنیده‌ام که مردم یک حوزه کمپینی علیه چنین نماینده‌ای راه انداخته‌اند.

خورشیدی‌آزاد با بیان اینکه این اقدامات دشمن را به اشتباه محاسباتی می‌اندازد افزود: این حرکت همانند همان سخنی بود که چهار سال پیش اعلام کردند صندوق ذخیره ما خالیست و دشمن را در مذاکرات علیه ما جری‌تر کرد.

وی از این حرکت به عنوان سیگنال ذلت یاد کرد و گفت: این حرکت به معنای آن است که ما ضعیف هستیم که چنین استقبالی از چنین فردی با حرکت سخیف انجام می‌دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president