آوای جنوب

یک نیروی شرکت بهر‌ه‌برداری نفت گچساران کارگر نمونه منطقه ۵ کشور شناخته شد/ ایده‌‌ای موفق از حسام نفتی‌ها

یکی از کارکنان قراردادی شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران در میان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، خوزستان و بندرعباس به عنوان کارگر نمونه بخش صنعت منطقه پنج کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.
آوای جنوب
یکی از کارکنان قراردادی شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران در میان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، خوزستان و بندرعباس به عنوان کارگر نمونه بخش صنعت منطقه پنج کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.

به گزارش  روابط عمومی نفت از گچساران، یکی از کارکنان شرکت نفت گچساران به عنوان کارگر برتر صنعت در منطقه پنج کشور شد.

بر اساس این گزارش، مهندس حسام‌الدین ارجمند از کارکنان قراردادی شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران در میان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، خوزستان و بندرعباس به عنوان کارگر نمونه بخش صنعت منطقه پنج کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.

در حکم تقدیری که از سوی معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه و اجتماعی به جهت تقدیر از این مبتکر صنعت نفت گچسارانی اهدا شده، آمده است: پیشرفت در مسیر شکوفایی و رونق اقتصادی با عزمی برخواسته از تعهد، اخلاص، ایثار و با قدم‌هایی محکم و استوار میسر می‌گردد.

بی‌شک توسعه پایدار مرهون توانمندی، تلاش و همت والای نوآورانی چون شما است که ضمن بهره‌گیری از امکانات موجود با توانایی‌های بالقوه خود دست به خلق ایده‌های نوآورانه در عرصه کار و تولید زده‌اید.

در ادامه این حکم تقدیر آمده است از این رو به پاس تلاش‌ها و خدمات جنابعالی در راستای نهادینه شدن فرهنگ کار و اشاعه روحیه، سخت‌کوشی، خلاقیت و نوآوری به عنوان کارگر نمونه منطقه پنج کشور در بیست و هشتمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، به وجود پر افتخار شما اعطا می‌گردد.

حسام‌الدین ارجمند هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همواره افتخار می‌کنم که در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان یک نیرو در قلب اقتصادی کشور مشغول خدمت هستم.

وی در پاسخ به این سوال که نفرات برتر این جشنواره چگونه انتخاب می‌شوند، افزود: بر اساس معیارهای داوران جشنواره و متناسب با روزمه یک ساله نیروها در خصوص کارهای پژوهشی، علمی، تحقیقاتی، صنعتی و رضایت واحد مربوطه و کارهای مفید و پس از آنالیز در شهرستان به استان ارسال می‌شود.

ارجمند افزود: در کمیسیونی که در استان با حضور کارشناسان گرفته می‌شود مدارک ارسالی در این خصوص بررسی می‌شود و پس از آن نفرات برتر جهت شرکت در جشنواره معرفی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، وی کارگر برتر سال ۹۴ صنعت نفت گچساران است که از وزیر کار نیز لوح تقدیر دریافت کرده است.

ارجمند متولد ۱۳۶۲ با هشت سال سابقه کار در اداره بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار است که سابقه پنج سال تدریس در مجموعه دانشگاه‌های استان را در روزمه کاری خود دارد.

وی دارای کارشناسی ارشد مهندسی شیمی است که مقالات زیادی در عرصه ملی و بین المللی  در خصوص هیدرات‌های گازی را به رشته تحریر در آورده است و در آزمایشگاه شخصی خود نیز موفق به ساخت راکتور هیدرات‌های گازی شده است.

ارجمند پژوهشگر برتر صنعت نفت گچساران در سال ۹۴ و ۹۵ بوده است و همچنین مقاله وی به عنوان مقاله برتر به دانشگاه شهید بهشتی در سال ۹۴ معرفی شده است.

این نیروی صنعت نفت گچساران دارای یک مقاله همایش بین المللی را نیز در کارنامه خود دارد و موفق شده است در اولین ایتاپ ( ایده‌های تاپ دانشگاه) رتبه اول را با هفت ایده ازآن خود کند.

وی از جمله مخترعین و محققین صنعت نفت گچساران است که با تحقیقات خود در سال گذشته موفق شد از بروز یخ زدگی گاز و مسدود شدن لوله در فصل سرما جلوگیری کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president