آوای جنوب

امام جمعه گچساران: رئیس‌جمهور از شنیدن صدای منتقدان آشفته نشود

امام جمعه گچساران گفت: رئیس‌جمهور از شنیدن صدای منتقدان آشفته نشود.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران گفت: رئیس‌جمهور از شنیدن صدای منتقدان آشفته نشود.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته در جمع نمازگزاران شهرستان گچساران با  توصیه به نمازگزاران به پیشه کردن تقوای الهی اظهار کرد: میلاد امام رضا (ع) را به تمام مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم شهرستان گچساران تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به مقام و جایگاه ائمه عنوان کرد: بر اساس توصیه‌های پیامبر اکرم (ص)راه رستگاری، تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت است.

امام جمعه گچساران افزود: چنین انسان‌هایی راه رستگاری و رسیدن به خدا را طی می‌کنند.

حجازی بیان کرد: اگر امروز مشاهده می‌کنیم با دشمنانی بی‌منطق روبرو هستیم به خاطر این است که آنها با شیعه مشکل دارند چرا که شیعه مغز اسلام است.

وی اذعان کرد: دشمنان اسلام به دنبال این هستند بشر را به بردگی بگیرند و تنها سد خود را شیعیان که منتسب به ولایت هستند، می‌دانند و لی امروز روز به روز به جمعیت شیعیان افزوده می‌شود و ایران اسلامی سدی محکم در مقابل آنهاست.

امام جمعه گچساران ادامه داد: امروزه مشاهده می‌کنیم کره شمالی نیز در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کند و این چیزی است که آنها از برخورد ایران در طول انقلاب دیده‌اند.

وی با اشاره به حضور خادمین امام رضا در این شهرستان گفت: در تمامی کشورهای اسلام خدام امام رضا (ع) به مومنین سرکشی کرده‌اند و این به معنای این است که از طوس و امت اسلامی نوری به کشورهای اسلامی صادر می‌شود.

حجازی با تشکر از حضوز خادمان در شهرستان گچساران از مردم با ولایت گچساران و روستای دیل که میزبان آنها بوده تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: امروز در رسانه‌ها مشاهده می‌کنیم اتوبوس‌های حامل تروریست‌ها از کشورهای همسایه در حال فرار هستند و این نتیجه و ثمره منصب ولایت و حضور سردار سلیمانی‌هاست.

امام جمعه گچساران با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در روز گذشته افزود: این نظام تلفیقی از جمهوریت و اسلامیت است و مردم در این کشور بر اساس خط مشی ولایت رای می‌دهند و پس از آن ولی امر مسلمین وی را منصوب می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب نیز این منصب را به تبعیت از ولایت فقیه تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه گچساران با اشاره به توصیه‌های امام علی (ع)  گفت: این پست و جایگاه برای خدمت است و این جایگاه مستقل نیست و این به این معنا است که در تصمیمات مهم نمی‌توانید خود سر عمل کنید.

حجازی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس جمهور بیان کرد: رئیس جمهور باید سعی کند با دوری از دو قطبی کردن جامعه به فکر وحدت جامعه باشد و از شنیدن صدای منتقدان آشفته نشوید.

وی افزود: این جایگاه و منصبی است که ما فوق نصب کرده است و نباید بیان شود که کسی دخالت نکند.

امام جمعه گچساران با اشاره به دیگر توصیه‌های رهبری به رئیس جمهور عنوان کرد: به میان مردم بروید و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کنید.

حجازی اظهار کرد: قدر نیروهای انقلابی را بدانید و همان طور که رهبری در گذشته نیز تاکیدات فراوانی داشته‌اند امیدواریم قدر نیروهای انقلابی و پرانگیزه را بدانید.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به توصیه‌های دیگر رهبری ابراز کرد: به کرات ثابت شده است که دشمن قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به توصیه‌های دیگر رهبری در زمینه فرهنگی و اقتصادی به رئیس جمهور عنوان کرد: این نشان دهنده آن است که ما هنوز به آن جایگاهی که باید برسیم فاصله داریم.

حجازی ادامه داد: فرهنگی که رهبری از آن سخن می‌گوید، فرهنگ اهل بیت است که همانا عزت و اقتدار یک مملکت است.

وی در ادامه به دیگر توصیه‌های رهبری اشاره و اظهار کرد: به خدا توکل کنید که اگر کسی به جز خدا به کسی دیگری توکل کند از همان جا ضربه خواهد خورد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: انتظار داریم رئیس جمهور به نصایح مقام معظم رهبری  توجه ویژه‌ای داشته باشند و عمل کنند تا قدرت ملت روز افزون شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president