آوای جنوب

با حضور مردم و مسوولان /استقبال از خادمان امام رضا(ع) در گچساران

عصر امروز با حضور مردم و مسوولان از خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) در گلزار شهداء گچساران استقبال شد.
آوای جنوب؛
عصر امروز با حضور مردم و مسوولان از خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) در گلزار شهداء گچساران استقبال شد.

عصر امروز کاروان زیر سایه  خورشید به مناسبت  گرامی‌داشت دهه کرامت مردم گچساران از خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) استقبال کردند.

بر اساس این گزارش، خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) با حمل پرچم نورانی بارگاه مقدس امام معین الضعفا در این منطقه عطر قدسی علی بن موسی الرضا(ع) را در فضا پراکندند.

این خادمان که حامل پرچم علی بن موسی الرضا بودند  ضمن حضور در گلزار شهدا  و ادای احترام به شهدای این شهرستان  و پس از آن به ملاقات با معلولان این شهرستان  و همچنین عیادت از بیماران و دیدار با زندانیان از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید بود که در این شهرستان صورت گرفت.

گفتنی است در ادامه برنامه حاملان پرچم علی بن موسی الرضا (ع)  با برگزاری نماز جماعت در مسجد امام هادی(ع) کوی ۱۰۸ دستگاه  از دیگر برنامه صورت گرفته این خدام در این شهرستان بود.

برگزاری جشن به مناسبت ولادت امام الرضا (ع) در پارک شهدای گمنام پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا  این شهرستان از دیگر برنامه‌های حاملان پرچم رضوی است که  در این شهرستان  برگزار خواهد بود

به گزارش فارس در مراسم استقبال از خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحج (ع) روسای اداراتی همچون اداره بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، سازمان فنی و حرفه‌ای، رئیس هلال احمر  و رئیس بنیاد شهید و  امور ایثارگران  و کارکنان ادارات در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president