آوای جنوب

فرماندار گچساران از ابراز همدردی مسئولین و مردم قدردانی کرد+متن

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با صدور پیامی از استاندار محترم جناب آقای دکتر سید موسی خادمی ، معاونین محترم استاندار،فرمانداران و

آوای جنوب
عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با صدور پیامی از استاندار محترم جناب آقای دکتر سید موسی خادمی ، معاونین محترم استاندار،فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی ،ائمه محترم جمعه و جماعات،اصحاب رسانه و همچنین اقشار مختلف مردم جهت شرکت در مراسم تشییع و ترحیم عموی بزرگورشان که موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخاق
سپاس و تشکر از همراهی و ابراز همدردی

هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، و بر آن چه که حکمت متعالی‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمی‌باشد.
مشیت الهی بر این قرار گرفت، که مرحوم مغفور رحمت اله رحیمی (رحمی) عموی بزرگوار اینجانب به دیار باقی بشتابد.بی شک غم از دست دادن عزیزان و نزدیکان همیشه سخت و طاقت فرسا ست ، لیکن ابراز همدردی و تسلیت و حضور گرم و صمیمانه دوستان ،آشنایان و بستگان باعث تسلی دل غمدیدگان می شود .
بدین وسیله وظیفه خود میدانیم به حکم ادب و قدردانی ازهمه دوستان عزیزی که بذل محبت فرموده ،با درج نظر و پیام تسلیت ، تلفنی ،پلاکارد و بصورت حضوری و شرکت در مراسم ترحیم بنده را مورد عنایت قرار داده، همدردی خود را اعلام کردند و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر بازماندگان را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.
همچنین از حضور در مراسم ترحیم و اظهار لطف و پیامهای تسلی بخش استاندار و معاونین محترم، فرمانداران و مدیران محترم استانی و شهرستانی ،ائمه محترم جمعه و جماعات،اصحاب رسانه، نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی ،مدیران کل استانی اعضاء محترم شورای تامین سراسر استان و شهرستان و رؤسای محترم ادارات شهرستان فرماندهان محترم نیروهای نظامی و انتظامی در استان و شهرستان، رؤسای گرانقدر دانشگاه‌ها ، شهردار و شوراهای محترم، رؤسای سازمان‌ها و نهادها، و انجمن های صنفی و احزاب ومردم و اقشار محترم مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و همشهریان عزیز گچسارانی اظهار همدردی کرده اند صمیمانه سپاسگزاری می کنم.
ضمن آرزوی سلامتی و سعادت برای همه عزیزان.،شادکامی همگان را از درگاه حضرت احدیت خواهانم. باشد به شادی، محبت های شما بزرگواران را پاسخگو باشم.

عبدالرحیم رحیمی
فرماندار شهرستان گچساران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president