آوای جنوب

آرمین محمودی:۴گام بلند دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد در کوتاه‌ترین بازه زمانی/ تحول در دانشگاه با زوج ولایتی و رهبر/حاکمیت تعهد و تخصص به جای سیاسی‌کاری در دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حاکمیت تعهد و تخصص به جای سیاسی‌کاری در دانشگاه آزاد را می‌توان احساس کرد.

آوای جنوب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حاکمیت تعهد و تخصص به جای سیاسی‌کاری در دانشگاه آزاد را می‌توان احساس کرد.

آرمین محمودی امروز در گفت‌وگویی کوتاه در یاسوج به تغییرات در فضای کلان دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: اکنون شاهد فضای تعاملی مثبتی در دانشگاه هستیم.

وی گفت: دکتر ولایتی و دکتر رهبر از مفاخر نظام جمهوری اسلامی هستند و از چهره‌های فرهنگی و اجرایی قوی در کشور به حساب می‌آیند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان این که جامعه دانشگاهی از مدیریت این زوج در دانشگاه بسیار خرسند است و حرکت‌های آن‌ها امیدوار کننده است افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به خصوص نمایندگان این استان در مجلس تعامل خوبی با دانشگاه آزاد دارند.

وی از بروز مشکلی که میان دانشگاه و وزارت علوم پیش آمده بود سخن به میان آورد و گفت: گره‌های کوری وجود داشت و همچنین در استان مشکلاتی بود که با حمایت مسؤولان و نمایندگان این مشکلات برطرف شد.

این مسؤول به تغییراتی که در دو سه ماهه اخیر در سطح دانشگاه آزاد به وجود آمده اشاره کرد و گفت: در همین مدت کوتاهی هم که ما مدیریت دانشگاه را عهده‌دار بوده‌ایم گام‌های بلندی برداشته شده است.

محمودی بیان کرد: گام اول احیای رشته‌های دکتری در دانشگاه بود که ۵ رشته جدید ایجاد کردیم و روانشناسی، مدیریت ورزشی، کامپیوتر، برق و صنایع غذایی از جمله این رشته‌هاست.

وی در ادامه به ماندگارترین طرح فرهنگی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه از ماندگارترین کارها در طول ۳۳ سال اخیر از عمر دانشگاه آزاد در استان بوده است.

این مسوول افزود: در گام سوم رشته‌های کارشناسی ارشد را در دانشگاه حفظ و تثبیت کردیم و پس از ۱۸ سال که رشته مهم پرستاری از دانشگاه حذف شده بود با پی‌گیری‌های زیاد دوباره آن را برگرداندیم.

وی گفت: در همین راستا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تمامی رشته‌های کارشناسی ارشد را حفظ و تثبیت کردیم.

محمودی گفت: در دانشگاه آزاد دهدشت هم تمامی رشته‌هایی که در مقطع کارشناسی ارشد حذف شده بودند برگردانده شدند.

این مسؤول دانشگاهی در مرکز استان به گام مهم بعدی در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این مجتمع که قریب به ۵ سال بلاتکلیف مانده بود در همین مدت کوتاه تعیین تکلیف شد که توافقات استانی مبنی بر انتقال پردیس دانشگاه آزاد صورت گرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    فقط دروغ است…..شما تا زمان میرزاده قبله حاجت اصلاح طلبی داشتی وبه دکتر تاجگردون خودتو نزدیک کردی حالا آقای دکتر ولایتی ورهبر سکاندار شده اند دستمال یزدی میکشید ماهیت شما مشخصه دکتر عزیز…..دورنگی خوب نیست

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president