آوای جنوب

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد

همواره آماده مناظره با دوستان اصلاح‌طلب هستیم/احزاب مدعی فقط به تقسیم غنائم می‌اندیشند

دوستان اصلاح‌طلب و اعتدالی که همواره از وجود احزاب و لزوم آزادی بیان و سایر موضوعات از این قبیل دم می‌زنند و قلم‌فرسایی داشته‌اند این روزها کمتر کار تشکیلاتی می‌کنند
آوای جنوب
دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آماده مناظره در هر موضوعی با دوستان اصلاح‌طلب هستیم.

سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به وظایف و کارکردهایی که احزاب و تشکل‌های سیاسی بر عهده دارند اظهار کرد: احزاب نباید فقط حول یک موضوع آن هم انتخابات فعالیت کنند.

وی با بیان این که متأسفانه کار احزاب تنها در دوره انتخابات نمود پیدا می‌کند و در مابقی ایام سال دچار رکود و کم‌کاری هستند افزود: احزاب سیاسی باید به تناسب وضعیت موجود و اتفاقاتی که در کشور و استان می‌افتد فعالیت کرده و برای هر رویداد و اتفاقی برنامه‌ای داشته باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه متأسفانه کار حزبی و تشکیلاتی در استان تقریبا تعطیل است بیان کرد: در استانی که بیش از بسیاری استان‌ها سیاسی‌کاری و هیاهوی سیاسی وجود دارد انتظار می‌رود که احزاب و تشکل‌ها و مدعیان سیاسی بیشتر فعالیت و جنب و جوش تشکیلاتی و حزبی داشته باشند.

وی فعالیت سیاسی را موضوعی جدا و مبحثی فراتر از سیاسی‌کاری دانست و گفت: دوستان اصلاح‌طلب و اعتدالی که همواره از وجود احزاب و لزوم آزادی بیان و سایر موضوعات از این قبیل دم می‌زنند و قلم‌فرسایی داشته‌اند این روزها کمتر کار تشکیلاتی می‌کنند.

دانشی با تأکید بر این که کار حزبی و تشکیلاتی را نباید در هنگام تقسیم مناصب و مدیریت‌ها و غنائم فراموش کرد افزود: چنین رویکردی آفت کار سیاسی و تشکیلاتی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌ها و فعالیت‌های این حزب اشاره کرد و گفت: حزب مؤتلفه اسلامی از باسابقه‌ترین احزاب در کشور است که برنامه‌های خود را در همه طول سال اجرا می‌کند و ما نیز در استان به صورت مداوم و مرتب برنامه‌هایی با حضور اعضای حزب داریم.

وی با بیان این که تحولات استان را به صورت کامل رصد می‌کنیم و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند افزود: از دوستان خود در احزاب اصلاح‌طلب انتظار داشتیم در راستای فعالیت‌های حزبی و کمک به توسعه استان پیشقدم می‌شدند و نشست‌های مشترکی داشتیم اما تاکنون چنین موضوعی محقق نشده است.

دانشی با بیان این که دوستان اصلاح‌طلب در تشکل‌ها و احزاب سیاسی در این دولت وظیفه سنگینی بر عهده دارند افزود: انتظار بیشتری از آن‌ها می‌رفت تا بتوانند برای حل مشکلات کشور برنامه داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تا چه میزان حاضر است در برنامه‌های عمومی مانند مناظره‌ها شرکت داشته باشد و پاسخگوی افکار عمومی باشد اظهار کرد: ما همواره این آمادگی را داریم که در هر مکان و هر زمان و در هر زمینه‌ای با دوستان اصلاح‌طلب و یا اعتدالی خود نشست داشته باشیم و به قول شما مناظره کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای رفع مشکلات استان و پی بردن به مسائل و حقیقت‌ها برگزاری نشست‌ها از جمله مناظرات است که از طرف خود و همچنین حزب مؤتلفه اسلامی حاضر به حضور در چنین برنامه‌هایی هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    همه میدانندهیچس به اندازه خودت اهل معامله نیست

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president