آوای جنوب

واقعیتی که عدل هاشمی گفت: مردم در حال خرد و خمیر شدن مسائل سیاسی،جناحی و قومی و قبیله‌ای و عده‌ای در حال له شدن هستند

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده گفت: مردم در حال له شدن مسائل سیاسی، جناحی و قومی و قبیله ای هستند.

آوای جنوب
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده گفت: مردم در حال له شدن مسائل سیاسی، جناحی و قومی و قبیله ای هستند.

عدل هاشمی پور در جلسه شورای اداری شهرستان لنده ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت و امامت اظهارکرد: شاکله اصلی ساختار توسعه و پیشرفت هرجامعه ای بحث امنیت آن جامعه است.

وی افزود:همه ما مسئولان باید قدرشناس مردمی باشیم که علی رغم همه کمبود امکانات و محرومیت ها هموراه پست سرنظام و مسئولان هستند و لذا باید مسئولان کمر همت را برای خدمت به این ولی نعمتان محکم ببنند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده تصریح کرد: امروز باید شرمنده باشیم که بیش از ۵۴درصد جمعیت حوزه استحفاظی بنده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) باید باشد که این نشان از عمق محرومیت این شهرستان ها در نبود صنایع و کارخانجات است.

وی تاکیدکرد: امروز بعد از ۱۳ ماه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنده حاضر شدم چون شرمنده مردم بودم و از این همه محرومیت و بن بست تاریخی این شهرستان خجالت می کشیدم، از مخزن نمیه ساخت و رها شده آب لنده، از جاده لنده به تشان و از پل نیمه کاره تراب واقعاً خجالت می کشم.

هاشمی پور اظهارکرد: آن قدر درگیر تقدیر و تشکر ها شده ایم که فراموش کرده ایم که باید شهرمان را خودمان بسازیم و برای یک بار هم که شده ما می توانیم را به عمل تبدیل کنیم.

مردم در حال خرد و خمیر شدن مسائل سیاسی و عده ای در حال له شدن هستند

نماینده شهرستان های چهارگانه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم در حال خرد و خمیر شدن مسائل سیاسی، جناحی و قومی و قبیله ای هستند و عده ای در حال له شدن هستند.

وی در ادامه تاکیدکرد: زمین و زمان را به می دوزیم تا بلکه گرهی از مشکل اشتغال جوانی از این دیار در شرکت ها باز شود.

عدم مطالبه گری باعث از دست رفتن فرصت های طلایی شد

هاشمی پور اظهارکرد: به دلیل عدم مطالبه گری بهترین فرصت ها به خصوص فرصت های طلایی را از دست دادیم.

وی تاکیدکرد: چرا در شهرستان هایی که آب هست، زمین هست، سرمایه انسانی به اندازه کافی هست ولی ۵۴درصد افراد ای شهرستان ها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باشند.

نماینده مردم شهرستان لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: راه پیشرفت و توسعه در جناحی و سیاسی و قومی و قبیله ای عمل نکردن است.

انتخاب لنده به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی

وی خاطر نشان کرد: بحث انتخاب شهرستان لنده برای پایلوت اقتصاد مقاومتی از سوی بنیاد مستضعفان یک اقدام خوب برای پشرفت و توسعه سریع این شهرستان است که لازمه آن پای کار بودن شبانه روزی مسئولان برای تحقق این امر مهم برای اشتغال و سرمایه گذاری است.

خیلی نباید به اعتبارات دولتی چشم دوخت

هاشمی پور تصریح کرد: خیلی نباید به اعتبارات دولتی چشم دوخت چرا که باید از ظرفیت هلدینگ هاو خیرین برای مسائل مهم و راهبردی این شهرستان به خصوص سرمایه گذاران بزرگ در زمینه های مختلف استفاده کرد.

این نماینده مجلس گفت: یکی از مهمترین دلایل اساسی که سد راه پیشرفت و عمران شهرستان ها است بحث معارضات است که جلو پیشرفت را می گیرد که باید مسئولان محلی با تعامل و همکاری این معضلات را رفع کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد:در بحث اعتبارات ۳ / ۲ نفت قرار است از سال ۹۷ این اعتبارات به ۳درصد و به همه شهرستان های استان اختصاص یابد.

عزل مدیران نالایق

هاشمی پور خطاب به مدیران کم کار و حاشیه ساز گفت: هر مدیری در هرشهرستانی لایق نیست باید جمع کند برود چرا که مردم مدیری کاردان و پیگیر می خواهند.

وی در ادامه گفت: مدیران اجرایی باید نسبت به بررسی وضعیت پروژه های خود تلاش کنند و با بازدید میدانی خود نظارت مستمر داشته باشند.

نهادهای انقلابی واردمسائل سیاسی نشوند

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده گفت: نهادهایی همچون بنیاد شهید، کمیته امداد و بنیاد مسکن نباید وارد فاز سیاسی و مسائل حاشیه ای شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    واقعا گل گفتی کی قدر بداند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president