آوای جنوب

دهبانی خبر داد: ۲رویداد فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دو رویداد فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.
آوای جنوب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دو رویداد فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.

رضا دهبانی‌پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت برگزاری جشنواره آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله در کشور ما برای پاسداشت این ایام دستگاها ماموریت‌هایی دارند.

وی گفت: ما نیز از طریق بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)در همه استان‌های کشور ماموریت‌هایی داریم که به دلیل ظرفیت‌هایی که در نمایش و تئاتر داریم امسال ششمین جشنواره رضوی را در استان برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه این برنامه از ۶ تا ۱۰ مردادماه در این استان اجرا می‌شود اظهار کرد:  فراخوان این جشنواره داده شد و اقدامات دیگر آن انجام شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در مردادماه برنامه روز خبرنگار را نیز داریم اظهار کرد: تبادل نظری با خبرنگاران برای برگزاری این روز خواهیم داشت.
وی با بیان این که باید با خرد جمعی این روز را در استان برگزار کنیم تصریح کرد: در استان خبرنگاران ما ارتباط خوبی با افکار عمومی و مسوولان دارند و کمک به رشد استان می‌کنند.
دهبانی با بیان این که هر کاری سختی خود را دارد تصریح کرد: عرصه رسانه مشکلات مضاعفی دارد و گاهی برخوردهایی را شاهد هستیم که به دنبال احقاق حقوق خبرنگاران هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president