آوای جنوب

چرامی‌ها انتقام پرسپولیس را از قاتل شیرازی می‌گیرند؟

چرامی‌ها مصممند که در جام حذفی انتقام پرسپولیس تهران را بگیرند
آوای جنوب
چرامی‌ها مصممند که در جام حذفی انتقام پرسپولیس تهران را بگیرند.

رفته رفته تنور فوتبال کشور از اواخر همین هفته گرم می‌شود و یک بای دیگر و برای فصلی تازه هواداران فوتبال به همراه زندگی روزمره، زندگی فوتبالی را پس از یک دوره چهار ماهه تعطیلی دوباره از سر خواهند گرفت.

لیگ برتر فوتبال کشور که از روز پنج‌شنبه همین هفته آغاز می‌شود به دنبال آن باید منتظر برگزاری رقابت‌های جام حذفی باشیم.

در جام حذفی سال گذشته نماینده شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد تیم نفت گچساران بود که تیم‌های بزرگی از جمله استقلال و فولاد خوزستان را در اهواز از جام حذفی کنار زد.

امسال نیز در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور شاهد رویارویی یکی از نمایندگان فوتبال استان با تیم قشقایی شیراز هستیم که در مرحله نخست این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

هر چند که خاطرات تلخ و شیرینی از تیم قشقایی شیراز داریم و خاطره شیرین آن به پیروزی مقابل این تیم در شیراز تنها یک هفته بعد از بازی تاریخی قشقایی مقابل پرسپولیس برمی‌گردد که انتقام پرسپولیس را از این تیم در شیراز گرفت.

در یاسوج نیز تیم زاگرس این تیم را شکست داد اما در شیراز حوادث تلخی رخ داد که آن هم منجر به اعلام نتیجه سه بر صفر به نفع تیم زاگرس شد.

بر این اساس تیم قشقایی شیراز در نخستین گام در جام حذفی رویاروی تیم پاسارگاد چرام قرار می‌گیرد.

 بازی‌های دور نخست جام حذفی میان ۲۸ تیم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و قهرمان استان‌ها در روزهای ۱۶ و ۱۷ مردادماه انجام و ۱۴ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

تیم‌های صعودکننده در مرحله دوم به مصاف تیم‌های دسته اولی می‌روند و تیم‌های صعودکننده به مرحله پایانی با تیم‌های لیگ برتری رقابت می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    قبلانفت گچساران انتقام گرفت ولی چرام هیچی نمیشه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president