آوای جنوب

جانشین فرمانده سپاه فتح

صلابت و اقتدار نظام اسلامی ایران مدیون خون شهدا است

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی افراد در داخل کشور به سپاه حمله می کنند گفت: اینان باید بصیرت را از شهدا امام و رهبری عزیز بیاموزند و سپاه تا اسلام هست خواهد بود.

آوای جنوب
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره ۲۹ شهید بخش دیشموک گفت: الان به برکت خون شهدا کشور اسلامی ایران قویترین کشور در خاورمیانه است.

سرهنگ جهانگیر انصاری در یادواره شهدای بخش دیشموک اظهار کرد: این یادواره ها برای گرامیداشت یاد و خاطره جوانانی که از جان شیرین خود گذشتند تا از نظام اسلامی ایران دفاع کنند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بعضی از کشور های کوچک کودکانه رفتار می کنند و برای نظام اسلامی ایران شاخ و شونه می کشند گفت: همین آل سعود و کشور های دیگر از صدام حمایت کردند و شکست سنگینی از ایران خوردند.

وی ادامه داد: اگر همین دشمنان توانایی داشتند که این نظام اسلامی را از پای در بیاورند یک لحظه هم کوتاهی نمی کردند.

انصاری با اشاره به اینکه ما بیداری اسلامی را در کشور های اسلامی و غیر اسلامی می بینیم افزود: این صلابت و این اقتدار و شجاعت را چه کسی به نظام اسلامی داد مگر همین شهدا نبودند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاید تقدیر این بود که ما بعد از شهدا بمانیم و در دفاع از آرمان های انقلاب ثابت قدم باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن دانسته است که در جنگ سخت کاری پیش نخواهد برد افزود: جنگ نرمی که دشمنان بر علیه نظام اسلامی به پا کرده اند را باید مقابله و شکست دهیم.

انصاری با اشاره به اینکه باید وصیت شهدا را عمل کنیم از انقلاب دین و حجاب اسلامی دفاع کنیم گفت: شهدا با کمترین امکانات در مقابل مجهز ترین کشور ها ایستادند و از کشور دفاع کردند.

وی افزود: الان به برکت همین شهدا کشور ما قویترین کشور در خاورمیانه است.

انصاری گفت: ما به ندای امام عزیز و رهبری لبیک می گوییم و پشت ولایت فقیه هستیم.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی افراد در داخل کشور به سپاه حمله می کنند گفت: اینان باید بصیرت را از شهدا امام و رهبری عزیز بیاموزند و سپاه تا اسلام هست خواهد بود.

انصاری در پایان افزود: با توکل به خدا و تمسک به انبیاء در راه خود ثابت قدم خواهیم ماند و انشاءالله در این راه به شهادت خواهیم رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president