آوای جنوب

تشییع و تدفین با شکوه ۲ شهید گمنام در دیشموک+تصاویر

با حضور پرشور مردم شهر دیشموک و مسؤولان استانی و شهرستانی دو شهید گمنام در دیشموک تشییع و تدفین شدند.
آوای جنوب
با حضور پرشور مردم شهر دیشموک و مسؤولان استانی و شهرستانی دو شهید گمنام در دیشموک تشییع و تدفین شدند.

مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور پرشور مردم منطقه دیشموک، مسؤولان استانی و شهرستانی، سپاه پاسداران شهرستان کهگیلویه، بنیاد شهید شهرستان دو شهید گمنام در دیشموک با استقبال مردم این منطقه برای اولین بار تشییع و تدفین شدند.

حضور این شهیدان در منطقه دیشموک باعث خیر برکت می‌شود و پس از سالها انتظار مردم منطقه دیشموک در جهت شهدای گمنام این انتظار به پایان رسید و با حضور دو شهید گمنام یکی ۱۹ ساله و دیگری ۲۶ ساله بر روی دستان مردم منطقه دیشموک با استقبال پرشور مردم تشییع و در تپه نورالشهدای دیشموک به خاک سپرده شدند.

حسن امیریان بخشدار دیشموک ضمن درود و سلام بر شهدا، گفت: جسم و روح شهدا در بهشت ابدی ماوا گزیده است.

وی از حضور مردم تقدیر کرد و گفت: خدا را شاکریم که تحولی در حوزه فرهنگ در منطقه دیشموک ایجاد شد.

وی افزود: دیشموک امروز با دیروز متفاوت بوده  و فردایی با برکت داریم چون که  از امروز به بعد در تپه نور الشهدا؛ شعاع نوری منطقه را مزین می‌کند.

سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه هم تصریح کرد: امروز مردم شهرستان کهگیلویه و بخش دیشموک افتخار میزبانی دو کبوتر خونین بال را داشتند.

برومندزاده با بیان اینکه دیشموک الحق و الانصاف امروز حق میزبانی را خوب بجای آوردند؛ گفت: همین شایستگی باعث شد که خداوند توفیق داد؛ امروز ما میزبان دو شهید گمنام باشیم.

وی تصریح کرد: از همه آحاد مردم، بسیجیان، مسؤولان، ائمه جمعه، شورای اداری و روحانیون و همه کسانی که در آئین استقبال حضور باشکوه داشتند؛ تقدیر و تشکر می‌شود.

برومندزاده اذعان کرد: امروز این شهدا پیامی را برای ما به ارمغان آورده که در وصیت نامه اکثر شهدا تاکید شد این است که ما راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه باید در عمل راه شهدا را ادامه دهیم، متذکر شد: پیروی از ولایت چیزی است که شهدا از ما می‌خواهند.

برومندزاده گفت: از مسؤولان دیشموک که با روحیه جهادی زیرساخت تشییع و تدفین شهدا را آماده کردند؛ تقدیر می‌شود.

جبار روشن در تشییع و تدفین شهدای گمنام در دیشموک گفت: حضور این شهدا درسی دیگر را به خواهند آموخت و ترویج فرهنگ ایثار شهادت وظیفه ما است و ما باید راهشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قلندری گفت:

    سلام بسیارعالی هست
    راجب این تصویراینستاگرام خو اهشا برسی کنید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president