آوای جنوب

آمار طلاق در کهگیلویه‌وبویراحمد ۳۶ درصد افزایش یافت

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان طلاق در استان در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۴ افزایش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

آوای جنوب

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان طلاق در استان در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۴ افزایش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی ظهر امروز در نشست ستاد فرهنگی اجتماعی ساماندهی و رفع آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس اداره سرمایه اجتماعی و امور فرهنگی و سبک زندگی وزارت کشور برگزار شد اظهار داشت: وزارت کشور متولی اصلی کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹ دستگاه عضو شورای اجتماعی استان هستند، عنوان کرد: در سال ۹۵ اعتبارات مناسبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌های اجرایی استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به برگزاری ۶ همایش استانی و شهرستانی در این خصوص گفت: در شهرستان‌های ۸ گانه استان کارگاه‌های مختلفی در این خصوص برگزار شد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همایش استانی حقوق شهروندی با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی آموزش روحانیون در قالب طرح هجرت، انعقا تفاهم نامه با سازمان‌های مردم نهاد و تشکیل کمیته‌های تخصصی، تئاتر خیابانی و برپایی نمایشگاه را از جمله اقدامات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان عنوان کرد.

میرمحمدی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ با رشد ۳۶ درصدی طلاق در استان رو به رو بودیم، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل با کاهش ۱۰ درصدی طلاق در استان مواجه هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president