آوای جنوب

ابراز نگرانی سرپرست هیأت شنای کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت استخرهای استان/فعالیت مدارس شنای بدون مجوز

سرپرست هیأت شنای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کدام از استخرها با توجه به دستور فدراسیون شنا مجوز مدرسه شنا ندارند.
آوای جنوب؛
سرپرست هیأت شنای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کدام از استخرها با توجه به دستور فدراسیون شنا مجوز مدرسه شنا ندارند.

پژمان بارون‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  بنا به دستورالعمل وزیر ورزش در تاریخ دوم بهمن‌ماه سال ۹۳ مبنی بر تایید صلاحیت فنی جهت صدور پروانه فعالیت یا تمدید آن تاکنون هیچ اقدامی از جانب مستاجرین استخرهای استان صورت نپذیرفته و از نظر این هیأت فعالیت استخرها غیر قانونی است.

سرپرست هیأت شنای استان افزود: هیچ کدام از استخرها با توجه به دستور فدراسیون شنا مجوز مدرسه شنا ندارند و خلاف قانون به امر آموزش مبادرت می‌ورزند و بعضا از مربیان فاقد کارت یا دارای کارت و فاقد برگه بازآموزی در امر آموزش استفاده می‌کنند و مبالغی از خانواده‌ها دریافت می‌کنند.

بارون‌زاده با اشاره به افزایش نرخ قیمت آموزش در استخرها بیان کرد:  نرخ برخی‌ استخرها در زمینه آموزش از  کلان شهرها بیشتر است.

وی تصریح کرد: نگرانی از وضع موجود به مسوولان اداره کل ورزش استان اعلام گردیده که در صدد بر خورد جدی با استخرهای متخلف است و در این راستا از اداره تعزیرات حکومتی هم انتظار می‌رود در بحث نرخ‌های دریافتی از خانواده‌ها حساسیت نشان دهد و خانواده‌ها نیز فریب تبلیغات را نخورند.

بارون‌زاده تاکید کرد: هنگام مراجعه به استخرها پروانه فعالیت و مجوز سالیانه مربیان به همراه نرخ نامه اداره کل ورزش را خواهان باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president