آوای جنوب

عدل هاشمی:۲۹۰ میلیارد ریال به توسعه شهرستان بهمئی اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل اعتبارات وزارت نفت ۲۹۰ میلیارد ریال برای توسعه شهرستان بهمئی اختصاص یافت.

آوای جنوب

عدل هاشمی

نماینده مردم شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل اعتبارات وزارت نفت ۲۹۰ میلیارد ریال برای توسعه شهرستان بهمئی اختصاص یافت.

عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: طی نشستی که مسئولان استانی با مجموعه وزارت نفت از جمله مسئولان شرکت ملی نفت ایران در زمینه مشکلات موجود شهرستان نفتخیز بهمئی داشتیم مقرر شد ۲۹۰ میلیارد ریال برای توسعه این شهرستان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه نشست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با برخی از مدیران وزارت نفت با هدف اختصاص کمک‌های مالی و اعتباری وزارت نفت برای توسعه شهرستان بهمئی تشکیل شد، عنوان کرد: در این نشست مقرر شد در سال ۹۶ وزارت نفت ۲۹۰ میلیارد ریال پروژه در بخش‌های مختلف شهرستان بهمئی اجرایی کند.

هاشمی‌پور تاکید کرد: درخواست‌ها و نیازمندی‌های کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان بهمئی‌ در حوزه‌های مختلف اجتماعی تدوین و با هدف مساعدت در اختیار مجموعه وزارت نفت قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به برخی روستاهای شهرستان بهمئی شامل منطقه قیام، سرآسیاب یوسفی و ممبی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان بهمئی با ۱۶۰ میلیارد ریال با پیمانکار انعقاد قرارداد شده و بزودی کلنگ‌زنی می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۷۵ هزار بشکه نفت از چاه‌های شهرستان بهمئی استخراج و به نام خوزستان صادر می‌شود، تاکید کرد: این همه محرومیت با وجود ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی زیبنده بهمئی نیست.

وی ادامه داد: مردم شهرستان بهمئی از دولت و متولیان امر انتظار دارد سهمشان تنها از چاه‌های نفت آلودگی هوا و دود نباشد بلکه با چاره اندیشی به فکر رفع محرومیت و توسعه بیش از پیش این شهرستان باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president