آوای جنوب

امام جمعه چرام: برخی وزرای دولت اصلاحات عامل اصلی فتنه ۷۸ بودند

امام جمعه چرام گفت: برخی وزرای دولت اصلاحات عامل فتنه ۷۸ بودند.
آوای جنوب
امام جمعه چرام گفت: برخی وزرای دولت اصلاحات عامل فتنه ۷۸ بودند.

حجت‌الاسلام سید نورالله افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در یاسوج با اشاره به بحران‌ها و فتنه‌های سیاسی که برخی افراد و جریان‌ها از ابتدای شکل‌گیری انقلاب با حمایت استکبار جهانی در کشور به راه انداخته‌اند اظهار کرد: از فتنه بنی‌صدر و در نهایت فتنه ۸۸ همه با حمایت و محوریت استکبار جهانی و در رأس ان‌ها آمریکا بوده است.

وی با اشاره به نقش وادادگان داخلی در فتنه‌های رخ داده در طول نزدیک به ۴۰ سال اخیر در کشور گفت: وادادگان و عناصر داخلی برای اربابان خارجی خود خوش رقصی کرده‌اند اما در نهایت دود فتنه به چشم خودشان رفته و آن که بیش از همه ضرر کرده خود فتنه‌گران و سران آن‌ها بوده‌اند کما این که بنی‌صدر و سران فتنه ۸۸ اکنون هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارند و مطرود شده‌اند.

امام جمعه چرام به فتنه ۷۸ اشاره کرد و با بیان اینکه اتاق فکر این فتنه برخی از وزرای دولت اصلاحات بودند افزود: فتنه ۷۸ ماهیت بسیاری از افرادی را که تا پیش از آن نقاب بر چهره داشتند برملا کرد.

وی از روزهای تاریخی که مردم وارد عرصه شدند یادی کرد و گفت: در ۲۳ تیر طومار این فتنه پیچیده شد همچنان که در ۹ دی طومار فتنه‌گران ۸۸ را پیچیدند و برای همیشه از صحنه سیاسی کشور و همه عرصه‌های دیگر کنار رفتند.

افشار با اشاره به وظیفه جنبش دانشجویی در چنین برهه‌هایی گفت: جنبش دانشجویی وقتی به جای هزینه شدن برای احزاب و افراد پشت سر ولی‌فقیه حرکت کند هیچ گاه در ورطه جریانات منفعت‌طلب و برانداز نخواهد افتاد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president