آوای جنوب

عدل هاشمي خبر داد

بازگشت ۷ رشته حذف شده مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه آزاد دهدشت

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشت ۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد برای سال جاری در دفترچه آزمون انتخاب رشته اضافه شده و داوطلبان این رشته‌های مهم تحصیلی دیگر دغدغه ای برای حذف آن‌ها نداشته باشند.

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب، عدل هاشمی پور گفت: بازگشت ۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد برای سال جاری در دفترچه آزمون انتخاب رشته اضافه شده و داوطلبان این رشته‌های مهم تحصیلی دیگر دغدغه ای برای حذف آن‌ها نداشته باشند.

عدل هاشمی پور افزود: پس از برگزاری نشست با رئیس، معاونین٬ اعضا هیئت علمی و برخی کارکنان دانشگاه آزاد دهدشت و بررسی مشکلات آن واحد دانشگاهی وعده داده بودم که با توجه به اهتمام ویژه ای که در سرپرست عالی دانشگاه آزاد کشور مبنی بر توجه جدی به مناطق مستعد اما کمتر توسعه یافته سراغ دارم به حل مشکلات و معضلات دانشگاه امیدواری بسیار دارم.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی تصریح کرد: خوشبختانه پس از رایزنی٬ مذاکره و هماهنگی‌های لازم با مقامات وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری و در آخرین جلسه ای که عصر امروز به اتفاق محمودی ریاست دانشگاه آزاد استان با نوریان ریاست عالی دانشگاه آزاد کشور داشتیم بازگشت ۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد برای سال جاری در دفترچه آزمون انتخاب رشته اضافه شده و داوطلبان این رشته‌های مهم تحصیلی دیگر دغدغه ای برای حذف آن‌ها نداشته باشند.

عدل هاشمی پور متذکر شد: از حسن توجه و همکاری همه جانبه مقامات وزارت علوم٬ دکتر نوریان و تلاش‌ها و همراهی دکتر محمودی صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president