آوای جنوب

عدل هاشمی در خطبه‌های نمازجمعه: مدیران نالایق باید از کار برکنار شوند

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با برکناری مسؤولان نالایق باید در جهت رفع مشکلات اقدام کنیم.

آوای جنوب

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با برکناری مسؤولان نالایق باید در جهت رفع مشکلات اقدام کنیم.

عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن تبریک به مردم این منطقه که در انتخابات با حضور حداکثری خود به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند اظهار کرد: اصول‌گرا و اصلاح‌طلب همه این انقلاب را می‌چرخانند و ما باید در خصوص رفع مشکلات منطقه قدم برداریم.

وی در ادامه گفت: معدن نیترات لیراب که سالیان سال در دست سرمایه‌گذار بلاتکلیف بود امروز فعالیت خود را دو چندان کرد دستگاه سنگ‌شکن این معدن مستقر شده است و به زودی کلیه دستگاههای وزارت دفاع جهت شروع عملیات به لیراب انتقال داده می‌شود و در یک ماه آینده ما شاهد تولید معدن نیترات لیراب در نیترات هستیم.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به منطقه دیشموک با جذب اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی که از آقای زنگنه گرفته شد در همین امروز از دیشموک به طرف چاروسا فعالیت این پروژه دوچندان می‌شود.

وی اذعان کرد: مشکل آب شرب شهر دیشموک با تخصیص اعتبار یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان در دست بررسی و رفع مشکل است اگر مردم منطقه دیشموک دست از معارضات بردارند در غیر اینصور مسؤولان امور آب باید یک فکر ایده‌ال در خصوص رفع این مشکل کنند.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده ضمن تشریح مشکلات منطقه دیشموک گفت: چمن مصنوعی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان برای شهر دیشموک اختصاص داده شد در صورت مهیا شدن زمین به زودی کلنگ آن در دیشموک به زمین زده می‌شود.

وی از اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیار تومان جهت تسریع گازرسانی به دیشموک خبر داد و گفت: مجوز آن از اقای زنگنه گرفته شد و به زودی در دیشموک این پروژه فعالیت خود را نشان خواهد داد.

وی از اختصاص اعتبار یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان جهت رفع مشکل آب شرب شهر دیشموک خبر داد و گفت: مسؤولان منطقه دیشموک باید دست به دست هم بدهند و معارض جایگاه حفر چاه آب شرب شهر دیشموک را حل کنند در صورت حل نشدن این اعتبار از بین خواهد رفت.

هاشمی‌پور گفت: ما مشکلات منطقه دیشموک را از بریم و می‌دانیم که چه مشکلاتی دارند و ما مسؤولان باید با تعامل و همکاری و اتحاد در رفع این مشکلات قدم برداریم.

وی ضمن تشریح مشکلات منطقه دیشموک در خصوص، آب، راه، برق و گاز گفت: راههای منطقه دیشموک بسیار نامناسب هستند و اگر طی این ۴۰ سال سالی یک کیلومتر از جاده دهدشت به دیشموک آسفالت می‌شد این منطقه الان با مشکلات کمتری روبرو بود.

نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه گفت: در حیطه ورزش یک چمن مصنوعی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان برای شهر دیشموک در نظر گرفته شد که اگر زمین آن مهیا شود اجرای عملیات این پروژه به زودی رخ می‌دهد و از پیگیری سد روستای فارتق توسط اداره امور آب استان خبر داد.

وی از مسؤول آموزش و پرورش این منطقه خواستار مرتفع شدن مشکلات آموزشی این منطقه شد و گفت: مسؤول آموزش و پرورش این منطقه باید ریشه مدیرکل آموزش و پرورش را جهت رفع مشکلات آموزشی و فضای فیزیکی در بیاورد.

هاشمی‌پور با اشاره به اینکه مسؤولان ضعیف و نالایق باید از کار مسوولیتی برکنار شوند گفت: از آقای فاطمی مسؤول برق دیشموک تقدیر و تشکر می‌کنم جهت رفع مشکلات برقی منطقه دیشموک جهت پیگیری بیش از حد این مسؤول که در جهت رفع مشکلات برق این منطقه قدم برمی‌دارد.

وی در پایان متذکر شد: شورای اسلامی شهر دیشموک باید از آسفالت شدن خیابانهای شهر دیشموک فعلا دست بردارد تا سیستم لوله‌کشی گازرسانی در دیشموک اجرا گردد و از شورای اسلامی خواستار انتخاب شهرداری شد که بتواند با مسؤولان ارتباط برقرار کنند و اعتبار بگیرد. و در انتخاب شهردار دقت‌های لازم را داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president