آوای جنوب

فرمانده 8 سال دفاع مقدس جانباز مدافع حرم:

سیدنصرت الله حسینی در گچساران: شهیدان پرهون و حاتمی الگویی برای کارکنان نفت و مردم گچساران هستند/رشادت کارکنان نفت زیر بمباران‌ها فراموش نمی‌شود+تصاویر

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهیدان پرهون و حاتمی الگوی کارکنان نفت و مردم گچساران در درگیری با کومله هستند.

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور
فرمانده ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهیدان پرهون و حاتمی الگوی کارکنان نفت و مردم گچساران هستند.

سردار حاج سیدنصرت‌الله حسینی از مدافعین حرم شامگاه پنج‌شنبه در جمع مردم در مسجد شهیدان گچساران اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای اصالتی دینی، مذهبی و انقلابی است و برای خود در سطح کشور و منطقه حرف برای گفتن دارد.

حسینی افزود: در مکانی که امروز مراسم در آن برگزار می‌شود مسجد شهیدان است که خود نمادی از اصالت مردم دینی و انقلابی این شهرستان در قبل از پیروزی انقلاب است.

این جانباز مدافع حرم با گرامی داشت یاد مرحوم حاج آقا متقی کاشانی امام جمعه اسبق شهرستان گچساران تصریح کرد: محبت‌های آن عزیز هیچ ‌گاه از یاد ما نمی‌رود و فراموش نمی‌کنم روزی که به همراه شهید امینی مجروح شدیم یک هفته در خانه حاج آقا متقی کاشانی او از ما پرستاری می‌کرد.

وی در ادامه با یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام خواجه‌زاده گفت: او نیز مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود و جا دارد یادی از آن عزیز کرده باشیم.

حسینی در ادامه با بیان اینکه روزی به همراه دو برادرم از نفت وشهر گچساران عازم کردستان شده تا در کنار حاج احمد متوسلیان باشیم اذعان کرد: کارکنان صنعت نفت و مردم فراموش نکنند و بدانند که آنها وارثان شهید پرهون و شهید حسن حاتمی هستند.

این جانباز عنوان کرد: شهیدپرهون از کارکنان صنعت نفت بود که عاشقانه در خط مقدم مبارزه با کومله حضور داشتند.

حسینی با یادآوری شهادت شهید پرهون بیان کرد: زمانی که شهید پرهون در درگیری با کومله در کردستان به شهادت رسید حسن حاتمی چنان عاشقانه به جلو رفت که هر چه دوستان دیگر فریاد زدند او نایستاد و گفت، رفیقم مانده است و عاشقانه به سوی شهید پرهون رفت تا به شهادت رسید و در همان لحظه بیست گلوله به شهید حاتمی اصابت کرد اما تکان نخورد.

حسینی با بیان اینکه یادی می‌کنیم از شهدای صنعت نفتی که از تاسیسات صنعت نفت در زیر بمباران‌ها بودند، خاطرنشان کرد: هیچ‌‌گاه ایثار و شهامت کارکنان نفت از یادمان نمی‌رود و فراموش نمی‌کنیم وقتی در تاسیسات گوره، دشت بلوط، بی‌بی حکیمه در زیر بمباران‌ها بودند و دشمن به دنبال این بود تا به تاسیسات صنعت نفت ما آسیب برساند کارکنان صنعت نفت گچساران عاشقانه از تاسیسات محافظت می‌کردند.

وی ادامه داد: قسم می‌خورم در سوریه به عشق مردم گچساران از جانم مایه گذاشته و نه تنها من بلکه شهید اورنگ و جانبازانی همچون سینایی و نارکی هم عاشقانه افتخار این را داشته که در خط اول مبارزه با تکفیری‌ها باشند.

سپاه فدایی ملت است/تنها ناراحتی ما بیکاری جوانان است/تاریخ مصرف سپاه هیچ‌گاه تمام نمی‌شود
یک فرمانده دفاع مقدس گفت: تاریخ مصرف سپاه هیچ‌گاه تمام نمی‌شود.

 سردار حاج نصرت الله حسینی شامگاه پنج شنبه در جمع مردم گچساران در مسجد شهیدان  با بیان اینکه ۳۸ سال از عمر انقلاب می‌گذرد، اظهار کرد: چرا آمریکا و عربستان آن قدر هزینه می‌کنند و چرا سازمان ملل خاموش است.

وی ادامه داد: ما بعد از صدام با ملت عراق دست برادری داده‌ایم و امروز در اربعین به اهدافمان رسیدیم.

حسینی با بیان اینکه صدامی که خود را رهبر جهان عرب می‌دانست با حقارت رفت، افزود: این همان صدامی بود که آمریکا از او حمایت می‌کرد.

  وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بعد از صدام به ناچار به سراغ طالبان رفتند و احمد شاه مسعود را از صحنه خارج کردند.

این مدافع حرم با بیان اینکه امروز طالبان در کجا قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: بعد از آن القاعده را به وجود آوردند و به دنبال سازماندهی بودند اما امروز القاعده در کجا قرار گرفته است.

حسینی اذعان کرد: دشمنان ایران اسلامی هر چه تلاش کردند نتوانستند به اهدافشان برسند و یادتان نرفته که فرزندان ایران چگونه ریگی را با حقارت از آسمان به زمین نشاندند.

وی با طرح سوالی که آیا امروز با سپاه باید اینگونه رفتار شود و آیا شما به اقتدار نیروهای نظامیتان افتخار نمی‌کنید که چگونه بهپاد آر کی یو ۵۷ را به زمین نشاندند، خاطرنشان کرد:  اگر تاریخ من و امثال من تمام شده است چرا ما را به مراسماتتان دعوت می‌کنید.

حسینی ابراز کرد: آمریکایی‌ها بعد از القاعده داعش را به وجود آوردند تا به اهداف خود برسند و داعش تا جایی که شهر سنی‌نشین بود خوب آمده بودند و همین که به اولین شهر شعیه نشین رسیدند ۶ ماه در پشت دروازه‌های شهر ماندند.

این جانباز مدافع حرم عنوان کرد: آنها پایگاه هوایی عراق را گرفتند و یک هزار و ۷۰۰ جوان شعیه را سر بریدند اما مردم شعیه با صبر و شکیبایی و رهنمودهای رهبری و آیت‌الله سیستانی صبر کردند چرا که می‌دانستند هدف بزرگ آنها اختلاف و فتنه بین شیعه و سنی است.

حسینی گفت: در حال حاضر داعش و النصره در چه وضعیتی هستند آنها جنگ را در سوریه آغاز کرده و به دنبال این بودند که بشار اسد را ساقط کنند به گونه‌ای که بشار اسد نیز کار را تمام شده می‌دانست.

وی بیان کرد: در همان حال که آنها تا کنار ساختمان بشار اسد رسیده بودند و آرپی جی آنها به ساختمان بشار اسد نیز اصابت می‌کرد مستشاران از ایران به سوریه رفتند و حاج حسین همدانی به بشار اسد گفت، تو فقط ۴۸ ساعت بمان و ما موفق شدیم ظرف ۴۸ ساعت داعش را بیرون کنیم و طومار آنها را پیچیدیم و بعد از آن یاران حاج قاسم نیز به جمع ما نیز ملحق شدند.

حسینی اظهار کرد: آن گروهی را که به عنوان داعش درست کرده بودند حرفه‌ای‌ترین جنایتکارها بودند که برای کشورهای خودشان مزاحم بودند و آنها غافل از این بودند که ما به درون آنها نفوذ خواهیم کرد و نگذاشتیم داعش و النصره به اهداف خود برسند و این یعنی خفت دشمنان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: نه فقط ترامپ بلکه ۶ رئیس جمهور قبل از او هر کدام آمدند ایران را تهدید کردند و از شهر به ترامپ پیام می‌دهیم کور خوانده‌ای بهتر است بروی به زلف‌هایت برسی و به گاوت علف دهی.

حسینی با بیان اینکه آمریکا برای ایران رجزخوانی می‌کند، افزود: آنها ۱۴ سال در افغانستان مشغول جنگ هستند.

وی با اشاره به اینکه در مجلس سنای آمریکا در مورد سپاه قطعنامه می‌نویسند، بیان کرد: در قطعنامه آنها آمده است اموال فرماندهان سپاه را توقیف کنند و از این تریبون اعلام می‌کنم اموال فرماندهان سپاه و تمام پاسداران جان آنها است و ما هر روز قوی‌تر از دیروزمان می‌شویم.

حسینی ادامه داد: امروز ناراحت می‌شویم برخی‌ها درمورد قطعنامه‌ای که نوشته شده است ساکت شده‌اند.

وی با بیان اینکه ما هر چه باشیم فدایی ملتمان هستیم، عنوان کرد: امروز ما فقط نگرانی بیکاری جوانان و تعطیلی تاسیساتمان هستیم.

حسینی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه خاطرنشان کرد: ما با همین تحریم‌ها به اوج رسیده‌ایم و در حال حاضر ۱۰ هزار موشک آماده شلیک داریم.

وی بیان کرد: امروز مشاهده کنید رژیم صهیونیستی در چه نقطه‌ای قرار گرفته است آنها تنها یک راه زمینی دارند و تمام اطراف کشور خود را دیوار و خندق حفر کرده‌اند.

حسینی اظهار کرد: امروز شورای همکاری خلیج فارس در حال فروپاشی است و مشاهده می‌کنیم عربستان در حال تنها شدن است.

وی در پایان تاکید کرد: سپاه قسم خورده است و تا پای جان ایستاده است اما انتظار داریم اگر امریکا سپاه را تهدید می‌کند شما حمایت نکنید و بچه‌های سپاه را تنها نگذارید. سید

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. هاشم گفت:

    قربونت برم سردارباغیرت …تمام عمردرسنگرانقلاب ماندی وتامرزشهادت بارهارفتی

  2. سید گفت:

    مایه افتخار شهر و کشورمان هستی و، خدا حفظتون کنه

  3. ناشناس گفت:

    درود بر سپاه قهرمان که افتخار شیعیان جهان است، و درود بر سردار حسینی که یادگار ارزشمند دفاع مقدس ، ومدافع دلیر وخستگی ناپذیر حریم امامت و ولایت ، و شهید زنده ی این راه مقدس هستند. درود.درود.درود.

  4. مهرا بی گچساران گفت:

    گچساران افتخار ایران وادارش

    گچساران افتخارایران شهید زنده ای چون سردار حسینی افتخار جهان اسلام درود براووهمسنگرانش

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president