آوای جنوب

گلایه فرماندار گچساران/ برخی از روسای ادارات ساعت هشت صبح به اداره ورود کرده ،ساعت ده صبح خارج می‌شوند

در نشست شورای اداری اهم برنامه‌های هفته دولت در گچساران بیان شد.

آوای جنوب

در نشست شورای اداری اهم برنامه‌های هفته دولت در گچساران بیان شد.

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نشست شورای اداری که با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس برگزار شد، با اشاره به هفته دولت و اطلاع رسانی مردم نسبت به خدماتی که دولت در زمینه عمرانی و آبادی انجام می‌دهد، اظهار کرد: تمام ادارات شهرستان گچساران به مناسبت هفته دولت تمام اعتبارات اختصاص داده شده و گزارش عملکرد اداره خود را در دولت یازدهم را در دید عموم قرار دهند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه هر اداره‌ای گزارش عملکرد خود را به صورت مختصر و مفید در یک بنر چاپ کرده و به اطلاع شهروندان برساند، عنوان کرد: دستگاه‌ها و ادارات شهرستان در هفته دولت گزارش عملکرد اداره خود را به صورت یک بنر در سطح شهرستان و یا در کنار درب ورودی اداره خود نصب کنند.

وی در ادامه با اشاره به تجلیل از اداراتی که گزارش عملکرد خود را در سال ۹۴ در زمینه صیانت از حقوق شهروندی به صورت مستند به اداره فرمانداری ارجاع داده بودند، گفت: با بررسی‌هایی که از سوی کارشناسان صورت گرفت ۴ اداره شهرستان به عنوان دستگاه برتر در زمینه صیانت از حقوق شهروندی انتخاب و تجلیل شدند.

رحیمی با بیان اینکه دستگاه‌هایی که هنوز مستندات اداره خود را در زمینه صیانت از حقوق شهروندی را در سال گذشته به فرمانداری به صورت مکتوب ارجاع نداده‌اند، بیان کرد: این ادارات تا تاریخ ۲۰ مراد ماه سالجاری فرصت دارند که مستندات خود را ارجاع دهند و بر اساس مستندات صورت گرفته کارشناسان فرمانداری به ادارات امتیاز و رتبه خواهند داد تا در این صورت دستگاه برتر در سال ۹۵ نیز مشخص شود.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به اینکه هنوز برخی از ادارت شهرستان یک روز در هفته را به دیدار چهره به چهره مردمی اختصاص نداده‌اند، عنوان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد ادارات ما در شهرستان گچساران دیدار چهره به چهره را در اداره خود برگزار نمی‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی روزهای پنج شنبه در فصل تابستان گفت: برخی از ادارات هنوز مانند روز های گذشته که ساعت کاری تا ساعت ۲ بعد از ظهر است عمل می‌کنند که این کار صحیح نیست تعطیلی روز پنج شنبه بنا بر این است که در طول هفته ادارات تا ساعت چهار بعد از ظهر به فعالیت خود مشغول باشند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی مواقع به صورت سرزده در کنار درب ورودی اداره‌ای ایستاده، بیان کرد: برخی از ادارات شهرستان در ساعت۷:۳۰ دقیقه صبح هنوز درب اداره آنها بسته است و مشغول به کار نشده‌اند.

فرماندار گچساران با اشاره به برخی از روسای ادارات عنوان کرد: برخی از روسای ادارات ساعت هشت صبح به اداره ورود کرده و در ساعت ده صبح خارج شده و تا پایان تایم اداره‌ای به اداره خود باز نمی‌گردند.

وی در ادامه با اشاره به بزرگترین معظل شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: متاسفانه از سرمایه‌گذاران خارج از استان در این شهرستان حمایت نمی‌شوند و این کار موجب شده که در این شهرستان سرمایه‌گذاری و اشتغال صورت نگیرد.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به فصل تابستان و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع عنوان کرد: اعضای ستاد بحران در این زمینه همکاری لازم را ندارند .

وی افزود: وظیفه خاموش کردن آتش در جنگل و مراتع تنها بر عهده محیط زیست و منابع طبیعی نیست بلکه در این زمینه همه ما مسوول هستیم و موظف هستیم در این راستا همکاری لازم را داشته باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president