آوای جنوب

آماده باش تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد و نقش نمایندگان استان

تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم از جمله موضوعاتی است که این روزها در نشست ها و محافل مطرح می شود و با توجه به عملکرد ضعیف برخی از این مدیران تغییر انها حتمی به نظر می رسد.

آوای جنوب

تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم از جمله موضوعاتی است که این روزها در نشست ها و محافل مطرح می شود و با توجه به عملکرد ضعیف برخی از این مدیران تغییر انها حتمی به نظر می رسد.

با نزدیک شدن به آغاز کار دولت دوازدهم زمزمه تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد در برخی نشست ها و محافل شنیده می شود و گزینه های احتمالی نیز در این گمانی زنی ها مطرح است اما باید دید آیا در راس هرم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد در استانداری اتفاقی در دولت دوازهم رخ خواهد داد یا خیر.

بر اساس شنیده ها برخی سهم خواهی ها برای انتخاب مدیران در دولت دوازدهم از هم اکنون توسط برخی سیاستمداران همسو با دولت مطرح می شود و از سوی دیگر برخی نیز عنوان می کنند که در برابر این سهم خواهی ها مقاومت خواهند کرد.

Image result for ‫تغییر مدیران‬‎

پیش بینی اینکه کدام مدیران کهگیلویه و بویراحمد در اولویت تغییر هستند کار ساده ای است چرا که برخی از انها علاوه بر برآورده نکردن انتظارات دولت یازدهم، عملکرد قابل قبولی در ارایه خدمت به مردم نداشته اند و در جذب اعتبارات ملی نیز نتوانسته اند موفقیتی کسب کنند.

البته در محافل و نشست های مختلف شنیده می شود که نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد براساس توافقاتی که با استانداری و بین خود انجام می دهند برای انتخاب مدیران اقدام می کنند که این موضوع در سالهای اخیر اینگونه در افکار عمومی بیان می شد که فلان مدیرکل نیروی فلان نماینده است و باید دید آیا این دیدگاه باز هم به عملیاتی می شود یا تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.

Image result for ‫تغییر مدیران‬‎

به هر حال تغییر مدیران ناکارامد و بکارگرفته شده براساس عدم شایسته سالاری امری واجب برای تغییر و تحول در حوزه کاری و پیشرفت استان محسوب می شود که باید در دولت دوازدهم به این مهم توجه ویژه ای شود.

مدیران ناکارامد و بدون تخصص در استان کهگیلویه و بویراحمد که از لحاظ زیرساختی و توسعه ای از مشکلات و محرومیت های عمیقی رنج می برد باید کنار گذاشته شوند و از مدیران بومی و غیربومی که می توانند با تجربه ها و شایستگی های خود مسیر توسعه و خدمت به مردم در کهگیلویه و بویراحمد را هموار کنند استفاده شود.

حال باید دید دولت دوازهم چگونه ترکیب مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد را پیاده سازی خواهد کرد و از مدیران همه جریان های سیاسی و حزبی که توانایی و تخصص کافی در این حوزه را دارند استفاده خواهد کرد.

باید تا آن زمان صبر پیشه کرد و دید آیا باز هم تفکر استفاده از مدیران همسو با دولت در استان سیاست زده کهگیلویه و بویراحمد جاری و ساری می شود یا تفکر استفاده از مدیران براساس شایسته سالاری، کارامدی، تعهد و تخصص مدنظر قرار گرفته خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. فرزاد حافظی گفت:

    دولت فعلا در حالت پریودی به سر میبره

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president