آوای جنوب

درخشش نفتی‌های گچساران در فوتسال ادارات شهرستان/ تاسیسات گاز قهرمان شد/ بهره‌برداری نایب قهرمان

تیم تأسیسات گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با پیروزی بر تیم بهره‌برداری، قهرمان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در گچساران شد.
 آوای جنوب
تیم تأسیسات گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با پیروزی بر تیم بهره‌برداری، قهرمان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در گچساران شد.

در مرحله نهایی این رقابت‌ها که سه‌شنبه شب در سالن شهید بشارت گچساران برگزار شد، دو تیم عملیاتی از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.
در دربی نفتی‌های گچساران این تیم تأسیسات گاز بود که موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد دیگر تیم نفتی این مسابقات یعنی بهره‌برداری عبور کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
دیدار رده‌بندی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گچساران نیز بین ۲ تیم آموزش و پرورش و دانشگاه سما برگزار شد.
تیم فوتسال آموزش و پرورش نیز با نتیجه ۶ بر ۱ دانشگاه سما را شکست داد و موفق شد پس از دو تیم نفتی در رده سوم این مسابقات جای بگیرد.
گفتنی است؛ مسابقات فوتسال جام رمضان گچساران در مرحله مقدماتی با حضور ۱۳ تیم انجام شده است.
در رقابت‌های امسال فوتسال جام رمضان شهرستان گچساران تیم‌ها در سه گروه چهار و پنج تیمی به‌صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند.
این مسابقات با مشارکت کمیته فوتسال هیات ورزش‌های همگانی شهرستان گچساران برگزار شد که در پایان مسابقات دو تیم از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به ترتیب به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president