آوای جنوب

در بازدید مدیر جدید منابع انسانی نفت گچساران از تأسیسات پازنان؛ خواسته های کارکنان عملیاتی بررسی شد+تصاویر

در بازدید فرهاد جعفری مدیرمنابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تأسیسات واقع در پازنان مشکلات و خواسته‌های کارکنان مورد توجه و بررسی قرار گرفت .
آوای جنوب
در بازدید فرهاد جعفری مدیرمنابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تأسیسات واقع در پازنان مشکلات و خواسته‌های کارکنان مورد توجه و بررسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی نفت از گچساران، فرهاد جعفری مدیرمنابع انسانی نفت گچساران ظهر امروز باحضور در بخش‌های مختلف تأسیسات پازنان با تأکید بر اینکه نیروهای عملیاتی در صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، اظهار کرد : منطقه پازنان یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین نقاط عملیاتی در نفت گچساران است.
وی ادامه داد: مدیریت منابع انسانی سعی بر آن دارد تا با حضور در تأسیسات نفت و دیدارهای رو در رو با کارکنان عملیاتی نشست‌هایی را به منظور برطرف کردن مشکلات آنها انجام دهد.
جعفری، تصریح کرد: ساماندهی ساختار سازمانی در شرکت موجب ایجاد انگیزه در بین کارکنان می‌شود و درحال حاضر مقامات عالی وزارت نفت نگاه مطلوبی به ساماندهی نیروهای قراردادی، ارکان ثالث و پیمانکاری دارند.
مدیر منابع انسانی نفت گچساران، تأکید کرد: مدیریت منابع انسانی نفت گچساران تصمیم دارد براساس کار ذاتی خود در کنار مسوولان عملیاتی و خدماتی شرایطی را در جهت ایجاد انگیزش در بین نیروهای عملیاتی واقع در تأسیسات انجام دهد.
جعفری در نشست‌های مختلفی که در واحدهای گاز و گازمایع, نگهداری و تعمیرات، بهره‌برداری، تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز و ایمنی در تأسیسات پازنان داشت، بیان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به دلیل ویژگی‌های خاص آن و قرار گرفتن در بین چهار استان و وجود جاده‌های صعب‌العبور از مناطق حساس صنعت نفت به شمار رفته و از این جهت بحث نگه‌داشت نیروهای انسانی در این شرکت از مهم‌ترین وظایف سرپرست منابع انسانی به شمار می‌رود.
وی، ابراز کرد: بر این اساس تصمیم گرفتیم تا به همراه رؤسای زیرمجموعه مدیریت منابع انسانی نفت گچساران در تأسیسات حضور پیدا کرده و از نزدیک برای حل مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.
براساس این گزارش در این دیدارها کارکنان عملیاتی شاغل در تأسیسات در ابتدا در یک جمع صمیمانه مشکلات خود را مطرح و پس از آن جلسه‌ای با حضور، رئیس امور اداری کارکنان، رئیس امور ورزش نفت، رئیس اداره بهبود روابط کار، رئیس اداره آموزش، نماینده اداره تأمین و تخصیص و متصدی طرح ها، مقررات و روش های اداری برگزار و تصمیمات لازم در خصوص مشکلات گرفته شد .
در ادامه این جلسات مدیریت منایع انسانی از ۱۶ نفر از کارکنان شاغل در تأسیسات با هماهنگی‌هایی که با مدیریت عملیات و رؤسای آنها انجام گرفته بود تجلیل به عمل آوردند.
براساس همین گزارش در این دیدارها از آقایان روح‌الله بخشی، مجتبی خیری‌قرقانی، رحیم کریمی، حمید آذر، حبیب نوشادی‌پور، محسن اکبری، سید مجید قاسمی، محسن حسینی‌فر، منوچهر محمدی‌فتح، غلامرضا حمزه‌وی، سالم نظری، محسن مطلوبی، رضا نگاهی، مجید مسعودی، آقاجان فداکار، حسین شجاعی از واحدهای گاز وگازمایع, نگهداری و تعمیرات، بهره‌برداری، تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز و ایمنی در تأسیسات پازنان تقدیر به عمل آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president