آوای جنوب

فرصت ۴۸ ساعته فرماندار گچساران به اداره ورزش و جوانان

فرماندار گچساران گفت: اداره ورزش و جوانان ظرف مدت ۴۸ ساعت زمان فرصت دارد که مشکلات و گزارشات اداره خود و همچنین نواقص زمین‌های چمن مصنوعی این شهرستان را به صورت مکتوب به فرمانداری گچساران اعلام کنند.

آوای جنوب
فرماندار گچساران گفت: اداره ورزش و جوانان ظرف مدت ۴۸ ساعت زمان فرصت دارد که مشکلات و گزارشات اداره خود و همچنین نواقص زمین‌های چمن مصنوعی این شهرستان را به صورت مکتوب به فرمانداری گچساران اعلام کنند.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهرستان گچساران که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و مسوولان ورزشی در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ طرح ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در دولت یازدهم در این شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در مناطق روستایی و بافت فرسوده دوگنبدان صورت گرفته، افزود: از مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال مبلغ ۴۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از این اعتبارات در مناطق روستایی و ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محلات بافت دوگنبدان از جمله مناطق فرسوده لبنان، سادات و رادک هزینه شده است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه اجرای طرح‌های ورزشی بیشتر در مناطق روستایی بوده، عنوان کرد: زیرساخت‌های ورزشی گچساران به ویژه در مناطق روستایی این شهرستان در چند سال گذشته متحول شده است.

رحیمی به اجرای طرح‌های ورزشی و چمن مصنوعی در مناطق روستایی اشاره و ابراز کرد: روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، تلخاب شرین، باباکلان، آبشرین، آرو، سربیشه، سرآب ننیز، امامزاده جعفر، مظفرآباد، خیرآباد و ۵۰۰ دستگاه و کوی ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان از جمله مناطقی بود که چمن مصنوعی صورت گرفته است.

فرماندار گچساران از احداث چند چمن مصنوعی در مناطق روستایی گچساران خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم اجرایی شهرستان احداث چمن مصنوعی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از جمله برنامه های در دست اجرای این شهرستان است.

وی تصریح کرد: در سالجاری عملیات ۶ چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: احداث خوابگاه ورزشی، سالن شطرنج و سالن تنیس از دیگر اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرستان گچساران است.

وی با بیان اینکه مدیریت خوب می‌تواند در زمینه جذب اعتبارات و توسعه عمل کند، بیان کرد: اداره ورزش و جوانان ظرف مدت ۴۸ ساعت زمان فرصت دارد که مشکلات و گزارشات اداره خود و همچنین نواقص زمین‌های چمن مصنوعی این شهرستان را به صورت مکتوب به فرمانداری گچساران اعلام کنند.

رحیمی ابراز کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰ سالن ورزشی با زیر بنای بیش از ۱۲ متر مربع و ۲ استخر شنا به مساحت سه هزار متر مربع در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار گچساران با اشاره به برنامه تدوین شده چهار ساله دکتر تاجگردون اشاره و خاطرنشان کرد: در برنامه چهار ساله نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به زیر ساخت‌های ورزشی به ویژه ساخت سالن‌های ورزشی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار ورزشکار در گچساران است، افزود: در حال حاضر از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۰ نفر ساماندهی شده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president